نماینده مردم پاوه و اورامانات با مدیر کل زندان های استان کرمانشاه دیدار کرد

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس و عضو شورای شهر پاوه با پوریانی مدیرکل زندان های استان کرمانشاه دیدار کردند. که در این دیدار در مورد مسائل و موضاعات مختلف به بحث، تبادل نظر و همکار هرچه بیشتر پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، لهونی نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس و عبداله زاده عضو شورای شهر این شهرستان با پوریانی مدیرکل زندان های استان کرمانشاه دیدار کردند.

که در این دیدار در مورد مسائل و موضاعات مختلف از جمله انتقال زندان پاوه و حمایت از خانواده های زندانیان به بحث، تبادل نظر و همکار هرچه بیشتر پرداختند.

نماینده مردم پاوه و اورامانات با مدیر کل زندان های استان کرمانشاه دیدار کرد

مدیرکل زندان های استان کرمانشاه از زحمات و پیگیری های نماینده پاوه و اورامانات در خصوص حمایت ها و اقدامات در تخصیص بودجه سال ۱۴۰۲ در کمیسیون برنامه و بودجه جهت این اداره قدردانی کرد.

در ادامه پوریانی اضهار داشت با تامین امکانات مناسب موجبات رشد و شکوفایی هر چه بهتر امر ورزش در زندان در راستای اقدامات تربیتی فراهم خواهد شد.

همچنین نماینده مردم پاوه و اورامانات بیان کرد: در خصوص ارتقاء ورزش در زندان ها پیگیری لازم به جهت مساعدت و تأمین این موضوع از وزارت ورزش انجام خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha