بازدید رئیس شوراهای حل اختلاف استان بوشهر از زندان مرکزی

بازدرهوا ، رئیس شوراهای حل اختلاف استان بوشهر ، به منظور بازدید از فعالیتها و اقدامات شورای حل اختلاف شعبه ۱۴ مستقر در زندان مرکزی ، در این مجموعه حضور یافت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر،در نشستی که در محل دفتر رئیس زندان و با حضور اعضای شورای حل اختلاف و صلح یاران تشکیل شد ، ابتدا اسفندیاری ، رئیس زندان و رئیس شعبه ۱۴ شورای حل اختلاف ، گزارشی از اقدامات صورت گرفته طی سال گذشته و سال جاری ارائه و عنوان کرد : علیرغم مشکلات فراوان و عدیده ای که در این راستا وجود دارد ولی چون این کار ، کاری خدایی و عامه پسند می باشد ، بنده و همکارانم با تمام توان در این مسیر حرکت و قطعا این روند نیز ادامه خواهیم داد .

وی افزود : شناختی که بنده و همکارانم در مجموعه از افراد محبوس در بند داریم ، در پیگیری روند اخذ رضایت شکات بسیار موثر بوده و این شناخت باعث گردیده ، طی ۴ سال اخیر صرفا تعداد حدود ۶۰ پرونده محکوم به قصاص نفس با گذشت اولیاء دم مختومه گردیده است .

بازدرهوا ، رئیس شوراهای حل اختلاف استان بوشهر ، نیز ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید بیان کرد : توفیقی حاصل شد که خدمت همکاران خدوم و زحمتکش خودم در زندان مرکزی باشم و از نزدیک در جریان روند اقدامات و زحمات آنان قرار بگیرم .

وی اضافه کرد : نظر به اهمیت موضوع ، اولویت اصلی شوراهای حل اختلاف استان بعد از مرکز ، زندان مرکزی بوده و پیگیری وضعیت محکومین به قصاص نفس باید در راس سایر امور قرار گیرد .

رئیس شوراهای حل اختلاف استان افزود : فلسفه وجودی شوراهای حل اختلاف ، جدا بودن از تشریفات قانونی و تلاش جهت جلب رضایت خداوند متعال است.

بازدرهوا گفت : تشکیل بانک اطلاعاتی از معتمدین ، ریش سفیدان ، بزرگان و خیرین جهت ساماندهی امورات از دیگر برنامه های پیش بینی شده شوراهای حل اختلاف در سال جاری می باشد .

بازدید رئیس شوراهای حل اختلاف استان بوشهر از زندان مرکزی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha