اردوی فرهنگی سربازان‌وظیفه کانون اصلاح و تربیت قزوین برگزار شد

در راستای افزایش روحیه خدمتی و نشاط کارکنان وظیفه کانون اصلاح وتربیت، اردوی فرهنگی و تفریحی یک روزه در قرار گاه فرهنگی طلائیه سپاه پاسداران قزوین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، اردوی یک روزه فرهنگی وتفریحی با حضور فرمانده یگان حفاظت و جمعی از سربازان کانون اصلاح وتربیت، در قرارگاه فرهنگی طلائیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین برگزار گردید.
رئیس کانون اصلاح وتربیت هدف از اجرای این برنامه را، ایجاد انگیزه بیشترخدمتی و بستر مناسب برای افزایش روحیه خودسازی و توان جسمی و روحی سربازان وظیفه برشمرد و بیان داشت: باهمکاری اداره فرهنگی وتربیتی زندانهای استان اقدامات موثری در زمینه های فرهنگی، هنری و ورزشی کادر رسمی و وظیفه یگان حفاظت انجام می شود؛ که از میان آنها میتوان به برگزاری کلاس ها ومسابقات ورزشی، اردوها، برنامه‌های کوهپیمایی و مناسبتهای مذهبی اشاره کرد.
هادی پورخاطرنشان کرد: این اردو با همکاری مجتمع فرهنگی و تفریحی طلائیه سپاه پاسداران استان و با برنامه های متنوع از جمله ورزش صبحگاهی، قایق سواری، مسابقه فرهنگی، مسابقه بدمینتون و طناب کشی، کارگاه آموزش اخلاق و... برگزارشد.

انتهای خبر/

اردوی فرهنگی سربازان وظیفه کانون اصلاح و تربیت قزوین برگزار شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha