جشن نسیم مهریاسوج برگزار شد

جهت حمایت از خانواده های نیازمند زندانی با حضور مسؤلین استانی، خیرین و نیکوکاران جشن نسیم مهر در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‎های استان کهگیلویه وبویراحمد، جشن نسیم مهر ویژه حمایت از خانواده های نیازمند زندانی با حضور مسؤلین قضایی و دستگاههای اجرایی و جمعی از خیرین و نیکوکاران در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد.

سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان در این آئین با اشاره به آسیب ها و مشکلات استان در زمینه های مختلف بالاخص بزهکاری و ارتکاب جرم از طریق برخی از افرادعنوان داشت: ریشه تمام آسیب های اجتماعی فرهنگ ها و ذهنیت های نادرست است، لذا بایستی زندانیان آزاد شده و پشیمان از ارتکاب جرم و خانواده های آنان حمایت شوند.

وی با تقدیر از دغدغه‎ی زندان ها و انجمن های حمایت از زندانیان بیان داشت: هدف اصلی اداره زندانها و انجمن ها از برگزاری این جشن توجه عموم مردم نسبت به حمایت از خانواده های زندانیان است.

رئیس هئیت مدیره انجمن حمایت زندانیان یاسوج در ادامه تصریح کرد: در برخی از استان ها بدرستی از زندانیان آزاد شده و خانواده های آنان حمایت می شود لذا مطلوب است تا در استان ما دیدگاه نسبت به زندانی و خانواده او تغییر یابد و در بکار گیری آنان در مشاغلی جهت عدم ارتکاب جرم مجدد استفاده گردد تا شاهد کاهش آسیب ها باشیم.

دادستان مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه با زندانی شدن افراد مجرم همه چیز درست نمی شود اظهارداشت: سایر دستگاهها بایستی به وظیفه خود در قبال افراد جامعه عمل نمایند تا شاهد کاهش آسیب ها و ارتکاب بزه در بین افراد باشیم.

جشن نسیم مهریاسوج برگزار شد

ملک حسینی در ادامه با اشاره به فرهنگ انفاق و کمک به نیازمندان و توجه به خانواده های مستمند بیان داشت: خیرین ونیکوکاران بلکه همه ی مردم جامعه می توانند جهت رفع مشکلات خانواده های نیازمند زندانی که سرپرست خود را در زندان دارند اهتمام جدی داشته باشند تا شاهد چرخه جرم نباشیم.

این مقام قضایی تصریح کرد: سرمایه گذران نسبت به اشتغال زندانیان توجه داشته باشند،همه همراه و همیارخانواده های نیازمند زندانی باشیم تا جرم و بزه دیگری اتفاق نیفتد.

جشن نسیم مهریاسوج برگزار شد

منصور بیژنی مدیرکل زندان‎های کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جشن عنوان داشت: زندانی محصول آسیب های اجتماعی جامعه است زندانی محصول قوه قضائیه نیست پس همه دستگاهها و نهاد ها هر یک به فرا خور وظیفه خود در قبال افراد جامعه مسؤلند.

این مقام ارشد زندان های استان گفت: دست در دست هم نهیم تا خانواده های زندانی در نبود سرپرست دچار آسیب ها و تهدیدات اجتماعی نگردند چرا که اگر چرخه جرم در بین اینگونه خانواده ها رخ دهد نا امنی در جامعه نیز افزایش می یابد.

در پایان خیرین و نیکوکاران و شرکت کنندگان در این جشن هدایای نقدی خود را به حساب انجمن یاسوج واریز نمودند.

انتهای خبر/

جشن نسیم مهریاسوج برگزار شد

جشن نسیم مهریاسوج برگزار شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha