سازش‌ناپذیری امام خمینی‌(ره) در برابر استکبار رمز پیروزی انقلاب است
مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) در زندان ارومیه

حجت الاسلام و المسلمین حسن پور گفت: قاطعیت و سازش‌ناپذیری امام خمینی(ره) در مقابل استکبار و عوامل دین‌زدایی که ریشه در اعتقادات اسلامی ایشان بود، یکی از رموز پیروزی نهضت انقلاب بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حسن پور کارشناس مسئول فرهنگی و تربیتی زندان مرکزی ارومیه در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار کرد: امام راحل شخصیت منحصر به فرد جهان اسلام بود که نه تنها یک رهبر دینی بود بلکه با بینش سیاسی خود شرق و غرب را به زانو درآورد و اسلام را که غریب مانده بود دوباره مطرح کرد.

وی افزود: امام خمینی(ره) اندیشمندترین و متفکرترین فیلسوف علمی و مذهبی جهان معاصر بود که دلدادگی مردم به ایشان به عنوان ولی و امام خود وصف‌ناپذیر است.

حجت‌الاسلام حسن پور بیان کرد: یاد و نام امام کمک به ادامه مسیر شهدای انقلاب همچون شهدای ۱۵ خرداد است.

وی ادامه داد: قاطعیت و سازش‌ناپذیری امام خمینی(ره) در مقابل استکبار و عوامل دین‌زدایی که ریشه در اعتقادات اسلامی ایشان بود یکی از رموز پیروزی نهضت انقلاب بود.

کارشناس مسئول فرهنگی و تربیتی زندان ارومیه تصریح کرد: رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران قلب‌ها را در ماتم فرو برد و این نشان از شخصیت معنوی ایشان دارد و درست است که در ظاهر از بین ما رفت ولی افکار، اندیشه‌ها و حرف‌های امام خمینی(ره)، شخصیت و مبارزات وی در این انقلاب به یادگار ماند تا نسل‌های آینده؛ این انقلاب را که ریشه در عاشورای حسینی و انقلاب مهدی(عج) دارد بشناسند و به دیگران بشناسانند.

وی گفت: مقام معظم رهبری که تربیت شده مکتب امام هستند شایسته‌ترین فرد به عنوان جانشین امام راحل هستند که تاکنون به خوبی رهبری ملت ایران و جهان اسلام را به عهده گرفته و در مقابل شرارت‌های بیگانگان ایستاده و از کشور و ملت ایران دفاع می‌کند و وظیفه ما است که با تابعیت از ولایت مطلق ایشان ادامه دهنده راه امام خمینی‌(ره) و شهدای انقلاب باشیم.

مراسم بزرگداشت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران همزمان با زندان های استان آذربایجان غربی به طرز باشکوهی در حسینیه امام علی (ع) زندان ارومیه با حضور مدیرکل زندانها، مسئولین و شرکت باشکوه مددجویان برگزار شد.

سخنرانی، روضه خوانی و سینه زنی به یاد امام شهدا و شهیدان دشت خونین کربلا همراه با پخش کلیپ از پرچم گردانی آستان قدس رضوی (ع) و افتتاح نمایشگاه آثار خطی مددجویان هنرمند تو سط مراد فتحی مدیرکل زندان های استان و برپایی نماز جماعت ظهر و عصر از برنامه های روز ۱۴ خرداد ماه زندان ارومیه بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha