تقدیر از ۸۴ مددجوی مشغول بکار در واحدهای صنعتی و تولیدی ارومیه

به مناسبت روز کار وکارگر مدیر کل زندانهای استان آذربایجان غربی وجمعی از مسؤلین با مددجویان شاغل در کارخانجات تولیدی شهر ارومیه دیدار و ضمن تبریک از ۸۴ زندانی کارگر تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی، همزمان با هفته کار و کارگر، فتحی مدیر کل زندانهای استان بهمراه جمعی از مسولین ،با حضور در دو واحد بزرگ تولیدی، شرکت سیب نوش نازلو و شرکت قند جلال اوغلو، با مددجویان این ۲ واحد تولیدی صنعتی دیدار و گفتگو نمودند. در در همین راستا مراسمی جهت تجلیل از زحمات کارگران درمحل شرکت سیب نوش نازلو و قند جلال اوغلو درمحیط کاراین شرکت با حضور کلیه کارکنان، مدیر کل زندانها،قاضی ناظر و مسؤلین زندان برگزار شد .

مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی در این مراسم گفت: عمده مشکلات جوامع بشری ، نبود شغل وعدم اشتغال مردم به کار و وضعیت نامناسب اقتصادی است واگر اقتصاد جامعه ای رونق داشته باشد قطعا بزهکاری نیز در آن جامعه کاهش خواهد یافت .

وی افزود:ما زندانبانان معتقدیم درب هر کارخانه تولیدی که بر روی افراد جامعه باز می شود و اشتغال و چرخه اقتصاد به حرکت در آید امیدوار میشویم که درب زندانی بسته خواهد شد ،چون بسیاری از بزهکاری های که در جامعه صورت می گیرد ریشه در ضعف اقتصادی و نبود شغل است .

فتحی خطاب به مددجویان شاغل نیز گفت:ما امروز شاهد چهره های خندان ورضایتبخش شما در محیط کار هستیم واین نشان از حال خوب شما و رضایتمندی از کسب حلالی است که در این محیط با مساعدت های مراجع قضایی وهمت وتلاش مسولین زندان صورت گرفته است و این از برکات نظام زندانبانی اسلامی است و نظیراین اقدام به ندرت در جامعه ای دیده شود

مدیر کل زندانها در بازدید از شرکت قند جلال اوغلو نیز گفت خوشحالیم که امروز شاهد امرار معاش حلال جمعی از مددجویان در این واحد های تولیدی هستیم وهیچ لذتی بیشتراز کسب حلال وروزی پاک نیست و با دیدن چهره های بشاش شما عزیزان به ما زندانبانان قوت قلب می دهید تا گامهای ما در مسیر اصلاح و تربیت و اشتغال زایی شما استوار تر گردد. در ادامه مدیر آن عامل دوشرکت ضمن تبریک روز کار گر از حسن همکاری ریس کل دادگستری استان ،دادستان مرکز استان ،قاضی ناظر زندان ، مدیر کل و سایر مسولین زندانهای استان تشکر و سپاس گزاری کردند ودر پایان نیز به کلیه کارگران شاغل در دو شرکت به مناسبت روز کارگرهدایا و بسته های معیشتی از طرف مدیران شرکت ها اهدا گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha