ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها برای توسعه اشتغال در زندان‌ها

مدیرکل زندان های استان مرکزی در بازدید از کارگاه های اشتغال اردوگاه کاردرمانی بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در راستای تحقق هدف های حوزه اشتغال تاکید کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زنداهای استان مرکزی ، علی اسلام خواه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت؛توانمندسازی زندانیان و کمک به رفع بخشی از مشکلات مالی و معیشتی خانواده آنان نیازمند حضور و مشارکت فعالان بخش های صنتعتی و تولیدی در زمینه راه اندازی گارگاه های اشتغال در زندان هاست.

وی در ادامه بازدید از مراکز تولیدی اردوگاه کاردرمانی که به همراه حسامی ونصیری روسای اداره بازرسی و اردوگاه کاردرمانی صورت پذیرفت روند انجام فعالیت ها را ارزیابی و نکات لازم به منظو رفع سریع موانع موجود در کارگاه ها را خواستار شد.

مدیر کل زندانهای استان مرکزی همچنین با جمعی از زندانیان شاغل در کارگاه ها نیز به صورت چهره چهره دیدار و ضمن استماع عرایض آنان راهکارهای لازم برای ارتقاء وبهبود وضعیت آنان را ارائه کرد.

علی اسلام خواه در سخنانی خطاب به زندانیان یادآور شد؛ زندان محلی برای بازآموزی هنجارهای اجتماعی و کسب مهارت های شغلی است لذا استفاده از این فرصت مغتنم به منظور فراهم شدن زمینه بازگشت سالم به کانون خانواده ضرورت است .

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha