شرکت ۶۰ زندانی زنجانی در دومین آزمون فنی‌وحرفه‌ای

بیش از ۶۰ زندانی زنجانی در دومین مرحله آزمون های کتبی و استاندارد آموزش های فنی و حرفه ای شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان های زنجان با تسلیت رحلت جانسوربنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) گفت: آزمون فنی وحرفه‌ای زندان ها تحت نظارت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان برگزار گردید.

بنیادی افزود: کار و تلاش موجب ارتقاء سلامت جسم و روان زندانیان می‌شود که یکی از بهترین راه های ارتقاء کیفیت آموزش و مهارت آموزی به معنی واقعی، فعالیت در محیط واقعی کار (استاد شاگردی) بوده که فرد به صورت عملیاتی و کاربردی از جزئیات حرفه آگاه و مسلط می شود و ما نیز می بایست به همین سمت حرکت کنیم.

بنیادی تصریح کرد:در زندان های استان زنجان تلاش گردیده تا دوره های آموزشی کوتاه مدت و زود بازده متناسب با نیاز های بازار کار در اولویت قرار گیرد.

لازم به توضیح است در دومین مرحله آموزش های فنی و حرفه ای بیش از ۱۳۰ زندانی در سطح زندان های استان در ۱۵ رشته : خیاطی، عایق کار حرارتی، آرایشگری، تاسیسات، جوشکاری ،کامپیوتر ،آرایش و پیرایش زنانه ، معرق و...ثبت نام و بیش از ۶۰ زندانی موفق به اتمام این دوره ها و برگزاری آزمون های کتبی شدند که پس از اعلام نتایج گواهینامه های آموزشی دریافت خواهند نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha