جلوه‌ای از سرکشی کریمانه از خانواده زندانیان نیازمند

همزمان با ولادت امام رضا(ع) سرکشی از 60 خانواده زندانیان نیازمند در سطح استان رقم خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، مدیر کل زندان های خراسان جنوبی درباره این بازدید ها گفت: همزمان با ولادت امام رضا(ع) به طور همزمان در سطح استان سرکشی از 60 خانواده زندانی نیازمند انجام شد.

«عبدی» افزود: در ستاد اداره کل با همکاری معاونین وروسای ستادی و مدیر عامل انجمن حمایت مرکز استان 8 بازید انجام و مابقی توسط زندان مرکزی ،زندان های شهرستان و بازداشتگاه نیز صورت گرفت.

وی با بیان اینکه هدف از این بازدیدها اطلاع یافتن از وضعیت خانواده زندانیان و غافل نماندن از وضعیت آنان است، ادامه داد : در حد توانمان کمک‌های لازم را از طریق این بازدیدها و همچنین انجمن حمایت زندانیان برای خانواده زندانیان انجام می‌دهیم.

وی عنوان کرد: در این بازدید علاوه بر اهداء سبد حمایتی، پی گیری انتقال تعدادی از زندانیان به بند کاری،اندرزگاه قرآنی،استفاده از پابند الکترونیک،تحصیل تعدادی از فرزندان زندانیان به هر دلایلی از ادامه تحصیل بازمانده بودند،کمک در اجاره بها منزل مسکونی تعدادی از خانواده ها،پرداخت هزینه های درمانی،استفاده از مشاوره و ایجاد مشاغل خانگی توسط انجمن برای همسران زندانیان رهاورد این سرکشی ها بوده است.

وی تصریح کرد: در مرکز استان به همت انجمن حمایت زندانیان مراسم حضور خدام رضوی به همراه پرچم بارگاه امام رضا(ع) و صرف غذای متبرک برای 250خانواده زندانی نیازمند دریکی از هیات های مذهبی شهر برگزار شد.

وی با اشاره به این که نگاه غلط جامه را به خانواده زندانیان را باید با فرهنگ سازی درست عوض کنیم اظهارداشت: وقتی کسی به زندان می رود فرزندان او را هم محکوم می کنیم به طوری که نگاه ها به آن خانواده متفاوت می‌شود.

انتهای خبر/

جلوه ای از سرکشی کریمانه

جلوه ای از سرکشی کریمانه

جلوه ای از سرکشی کریمانه

جلوه ای از سرکشی کریمانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha