بازدید اعضای ستاد کاهش آسیب زندان‌های استان سیستان و بلوچستان از زندان ایرانشهر

در راستای رصد و بررسی عملکرد بخشهای مختلف زندان ایرانشهر بویژه حوزه های بهداشت و درمان، فرهنگی و تربیتی، اشتغال و حرفه آموزی، اقدامات تأمینی و تربیتی اعضاء ستاد کاهش آسیب زندان های استان از زندان ایرانشهر بازدید کردند .

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان و بلوچستان،محمد مرادی معاون سلامت و اصلاح تربیت زندان های استان به اتفاق حجت الاسلام ابراهیم جهانتیغی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی ،محمدتقی عباسپور رئیس بهداشت و درمان و بیژن سرابندی دبیر ستاد کاهش آسیب زندانهای استان با همراهی صالح ذوقی سرپرست اداره زندان از قسمتهای مختلف زندان بازدید و سرکشی بعمل آورد. اعضای ستاد کاهش آسیب زندان های استان از اندرزگاههای مردان و نسوان بازدید و بصورت چهره به چهره با مددجویان این بندها دیدار نمودند.

معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندان های استان در این بازدید در جمع مددجویان بند جوانان مغتنم شمردن فرصتها و بهره گیری از ایام جوانی را به مددجویان این بند یادآور شده و جهت نیل به سعادت و خوشبختی،بر نظم و انضباط و همکاری در کارهای شخصی و عمومی و همچنین جهت پرکردن اوقات فراغت بر پرداختن به برنامه های اشتغال،فرهنگی تربیتی و قرآنی و ورزشی با توجه به ظرفیت خوب سوله ورزشی مناسب زندان تاکید کرد.

در ادامه اعضای ستاد کاهش آسیب از بند نسوان دیدار نموده و پس از با مددجویان این بند به گفتگو پرداخته و پاسخگوی مشکلات رفاهی و قضایی مددجویان این بند شدند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم جهانتیغی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی نیز در این بازدید پرداختن به برنامه های فرهنگی و تربیتی و ورزشی و قرآنی برابر ابلاغیه ها و دستورالعملهای سازمانی را در پویایی، سلامت و آرامش روحیه و روان مددجویان زندان موثر دانسته و بر ارتقاء برنامه های فرهنگی زندان تاکید نمودند. در پایان بازدید هیات بازدید کننده با حضور درجمع سربازان وظیفه یگان حفاظت به استماع سخنان ودرخواست های آنان پرداخت . در این نشست محمد مرادی وجود سربازان وظیفه در زندانها را از ارکان مهم سازمان زندانها دانسته و افزود:مهمترین وظیفه و نقش شما اداره و کنترل نظم و امنیت زندان است لذا باید با اتکاء به خودباوری و اعتماد به نفس به مرحله بعد یعنی عزت نفس برسید.

ایشان در ادامه خدمت سربازی را یک تمرین خیلی جدی برای ورود به زندگی اصلی که همان تشکیل خانواده در نقش پدر خانواده و اشتغال به کار برای کسب روزی حلال است معرفی نموده و بر خردورزی و بزرگ اندیشی توصیه کرد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha