برگزاری جلسه سالانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان و مراسم نسیم مهر در کرمانشاه

جلسه سالانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان و مراسم نسیم مهر در کرمانشاه با حضور فرماندار کرمانشاه، مدیرکل زندان ها، مدیر عامل انجمن، رئیس زندان، خیّرین، معاونین و رؤسای اداره در محل اداره کل زندان ها با حمایت و تعامل هرچه بیشتر حاظرین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، جلسه سالانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان و مراسم نسیم مهر در کرمانشاه با حضور فرماندار کرمانشاه، مدیرکل زندان ها، مدیر عامل انجمن، رئیس زندان، خیّرین، معاونین و رؤسای اداره در روز میلاد با سعادت امام رضا (ع) در محل اداره کل زندان ها برگزار شد.

رستگار گلی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان با تشریح اقدامات موثر انجام گرفته در سال گذشته به پیشرفت های صورت گرفته این انجمن اشاره کرد.

حمیدرضا پوریانی مدیرکل زندان ها، با اشاره به تلاش های مضاعف مجموعه زندان ها در جهت رفع مشکلات زندانیان و خانواده آنان با ایجاد اشتغال و در آمدزایی آنان اقدامات موثری در رفع این مشکلات صورت گرفته است. پوریانی در ادامه با بیان مشکلات و نیازمندی های موجود حمایت دستگاه های استان در کمک به رفع این مشکلات را موثر خواند و از حامیان این امر تقدیر و تشکر کرد.

همچنین محمدرضا آموئی فرماندار کرمانشاه با بیان تشکر از زحمات صورت گرفته، و قدردانی از کمک های خیرین همراه با انجمن در راستای تحقق هرچه بیشتر اهداف و کمک های این مجموعه اعلام آمادگی نمود و احداث یک نانوایی جدید را نیز در دستور کار قرار داد.

مهندس جهانبخش شکری با استقبال از اقدامات صورت گرفته با حمایت خیرخواهانه خود در جهت راه اندازی کارگاه های زندان مرکزی اقدام به کمک مالی به انجمن حمایت از زندانیان و زندان های استان کرد.

برگزاری جلسه سالانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان و مراسم نسیم مهر در کرمانشاه

در راستای حمایت از خانواده های زندانیان کرمانشاه رستگار گلی رئیس انجمن کرمانشاه به همراه چندتن از مدیران به دیدار تعدادی از خانواده های زندانیان رفتند و همچنین به ده خانواده نیز مجوز دیدار حضوری با زندانی داده شد.

همچنین در پایان به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (ص) از دختران خانواده زندانیان با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد، و در راستای تشویق فرزند آوری از مادران و همسران زندانیانی که صاحب فرزند دیگری شدند نیز با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha