رونمایی از ۵ تخته فرش نفیس دستبافت زندانیان در کرمانشاه

معاون اشتغال و کار آفرینی و معاون مالی و اقتصادی بنیاد تعاون زندانیان کشور و هیئت همراه به منظور بررسی و ارزیابی فضاهای تولیدی و اشتغال زندانیان از زندان های استان کرمانشاه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، طی سفر سه روزه باقری معاون اشتغال و کارآفرینی همچنین جعفر قلی معاون مالی و اقتصادی بنیاد تعاون زندانیان کشور و هیئت همراه به استان کرمانشاه با همراهی مدیرکل زندان های کرمانشاه از بخش های مختلف تولید و اشتغالزایی زندان های استان بازدید شد.

رونمایی از ۵تخته فرش نفیس دستبافت زندانیان در کرمانشاه

این بازدید که در راستای تحقق اولویت های سازمان زندان ها در سال جدید و توسعه حوزه اشتغال زندانیان انجام گرفت ضمن حضور در این واحدها، تولیدات زندانیان از نزدیک مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت

در ادامه بازدیدها از زندان مرکزی کرمانشاه از ۵ تخته فرش نفیس دستباف زندانیان به صورت نمادین توسط معاون اشتغال و کارآفرینی بنیاد تعاون زندانیان کشور رونمایی شد.

رونمایی از ۵تخته فرش نفیس دستبافت زندانیان در کرمانشاه

در پایان طی جلسه ای در جمع مدیرکل، معاونین و رؤسای زندان های استان ضمن تبادل نظر، راهکارهای ارتقاء بهره وری و استفاده حداکثری از فضاها و ظرفیت موجود به منظور تحقق اهداف عالی سازمان در راستای توسعه اشتغال زندانیان مطرح شد که در خاتمه با اهدای لوح سپاس، از تلاش ها و اقدامات مثبت صورت گرفته در زندان های استان تقدیر به عمل آمد.

رونمایی از ۵تخته فرش نفیس دستبافت زندانیان در کرمانشاه

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha