آزادی جمعی از زندانیان زندان قم در روز میلاد امام رضا(ع)

در مراسم جشنی که به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در حسینیه شهدای زندان قم برگزار شد جمعی از زندانیان از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، با موافقت دادستان دادسرای عمومی و انقلاب قم، 15 نفر از زندانیان زندان قم به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) از زندان آزاد شدند.
در این جشن باشکوه که به همت آستان مقدس امامزاده شاه احمد بن قاسم و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد مداحان با مدیحه سرایی در فضائل امام رضا(ع) سرودند و زندانیان نیز با دستهای خود و اشک های شوق قدوم امام رئوف را تبریک گفتند.
در این جشن حجت الاسلام صمدانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قم در جمع زندانیان گفت: توسل به اهل بیت (ع) و امام مهربانی ها علی بن موسی الرضا(ع) که همیشه گره گشا بوده اند بهترین راه نجات از گرفتاریهاست و بیایید در این روز با امام مهربانمان عهد و پیمان ببندیم.
در ادامه این مراسم سید مصطفی میرداماد به مداحی در فضائل و مناقب امام رضا(ع) پرداخت و در انتهای مراسم نیز 15نفر از زندانیان با بدرقه مسئولین زندان قم و اوقاف و امور خیریه استان از زیر قرآن رد شده و از زندان آزاد شدند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha