جشن میلاد امام رئوف با طعم شیرین پایان حبس به 8 زندانی در زندان دهدشت

جشن میلاد امام مهربانی حضرت علی بن موسی (ع) با موافقت دادستان شهرستان کهگیلویه با پایان حبس هشت زندانی در زندان دهدشت با شکوه خاصی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، به مناسبت دهه کرامت و میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، جشن میلاد با حضور امام جمعه شهر دهدشت، دادستان شهرستان و جمع کثیری از زندانیان در سالن اجتماعات زندان برگزار و با موافقت دادستان به نیت امام هشتم شیعیان هشت زندانی از زندان آزاد شدند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه کهگیلویه در این آئین جشن اظهار کرد: نگاهی که ما امروز از دین داریم را مدیون امام رضا(ع) هستیم که با وجود این امام همام در گستره این زمین اسللام اهل بیتی تبلیغ شد.

امام جمعه کهگیلویه به تشریح و تبیین شخصیت بزرگ امام رئوف پرداخت و عنوان داشت: اگر ما پیرو ولایت و رهرو امامان معصوم بالاخص امامی که در سایه آن نفس می کشیم، باشیم قطعاٌ سعادتمند و رو سفید خواهیم شد.

شایان ذکر آنکه در این جشن دادستان شهرستان نیز به بیان ویژگی هایی از امام رضا علیه السلام پرداخت و عنوان داشت: مراجع قضایی در صدد کمک به زندانیانی هستند که واقعاً از گذشته خود نادم و پشیمان بوده و رفتاتر در خور شأن داشته باشند، لذا به نیت میلاد امام هشتم با پایان حبس و آزادی هشت زندانی واجدالشرایط موافقت خواهد شد.

مولودیه خوانی و برنامه های مفرح در این آئین شادی نیز اجراء گردید.

انتهای خبر/

جشن میلاد امام رئوف با طعم شیرین پایان حبس به هشت زندانی در زندان دهدشت

جشن میلاد امام رئوف با طعم شیرین پایان حبس به هشت زندانی در زندان دهدشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha