زندان گنبد به شمیم خوش پرچم رضوی عطرآگین شد

در دهه کرامت ومیلاد هشتمین کوکب سپهرولایت وامامت حضرت رضا(ع) کاروان زیرسایه خورشید بهمراه پرچم متبرک امام رضا علیه السلام صبح امروز با استقبال گرم کارکنان،سربازان وزندانیان وارد زندان گنبد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، صبح امروز درنهمین روز خرداد ماه و دردهه کرامت با شعار مکتب رضوی ، عدالت برای همه ظلم برای هیچکس ، کاروان «زیر سایه خورشید» با حضور خادمان آستان قدس رضوی و پرچم متبرک بارگاه منورآقا علی بن موسی الرضا(ع)، در میان استقبال پر شور و معنوی کارکنان ،سربازان وظیفه وزندانیان وارد زندان گنبد شدند.

همزمان با پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) باحضور کاروان زیرسایه خورشید بهمراه پرچم متبرک امام رضا(ع) درجمع زندانیان اندرزگاههای و ذکر رضا رضا جان وصلوات ، فضای زندان گنبد به عطر وبوی پرچم متبرک رضوی عطرآگین شد.

زندان گنبد به شمیم خوش پرچم رضوی عطرآگین شد

مدیرکل زندان‌های گلستان با حضور در این مراسم عنوان کرد : همه زندانیان وحتی خانواده هایشان مشکلات فراوانی دارند وگره هایی درکارشان و در زندگیشان است وامروز شاید خیلی از زندانیان سالهاست که دلشان برای حرم امام رئوف آقای علی ابن موسی الرضا(ع) تنگ شده و دراین روز که زندانیان باهمه گرفتاریها شرایط برای حضور دربارگاه ملکوتی امام رضا(ع) وتوسل به این امام رئوف را ندارند دردهه کرامت این امام بزرگوار کاروان خود را به جمع زندانیان فرستاده است

زندان گنبد به شمیم خوش پرچم رضوی عطرآگین شد

غلامرضا سرلک ادامه داد: امروز شاهد این هستیم که همه زندانیان با چشمانی اشک آلود وتضرع پرچم آقا را زیارت کردند و برای رهایی از زندان و بازشدن گره مشکلات خود با امام رضا(ع) درد و دل و توسل کردند وهمه خادمان حرم برای آزادی زندانیان دعا کردند.

وی گسترش فرهنگ زیارت از راه دور به ویژه برای کسانی که فرصت حضور در حرم ثامن الحجج ندارند را هدف حضور دربین زندانیان دانست و گفت : فضای زندان آکنده از محبت و دوستی بااهل بیت(ع) است واهل بیت(ع) می فرمایند زیارت شما از راه دور هم به ما می رسد.

زندان گنبد به شمیم خوش پرچم رضوی عطرآگین شد

درادامه حجت الاسلام عنایتی خادم حرم به بیان سیره وسبک زندگی امام رضا(ع) وآداب زیارت وشرح زندگینامه شهیدحمید محمودی پرداختند وبرلزوم الگو برداری از شخصیت والای امام رئوف تاکید کرد و مداح محمود طاهریان خادم حرم نیز به مدیحه سرایی درجمع زندانیان پرداخت.

درپایان این حضور عاشقانه به میمنت حضور خدام بارگاه منور رضوی وبا تلاش ستاد دیه زندانهای استان ۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از بند زندان رها شدند وبه آغوش خانواده بازگشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha