آزادی ۹۳ زندانی گلستانی واجد شرایط با بهره‌مندی از تخفیفات قانونی

به مناسبت دهه مبارک کرامت و با دستور مسئولان قضایی گلستان، ۹۳ زندانی با بهره مندی از تخفیفات قانونی از زندان‌های استان آزاد و با اعطای مرخصی ده روزه به ۵۸۶ زندانی واجد شرایط موافقت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، مدیرکل زندان‌های استان با اعلام این خبر گفت: طی بازدید مسئولان قضایی از زندان‌های استان و با پیشنهاد اداره کل زندان‌ها و موافقت رئیس کل دادگستری استان با اعطای مرخصی منتهی به آزادی ۹۳ زندانی موافقت و از زندان آزاد شدند.

غلامرضا سرلک ادامه داد: در جلسه کاهش جمعیت کیفری که از مسئولان قضایی دعوت شد، با بررسی وضعیت قضایی زندانیان و موافقت دادستان مرکز استان، به ۵۸۶ مددجو واجد شرایط مرخصی ده روزه اعطا شد و ۸۹ مددجو نیز رای‌باز شدند.

عضو شورای عالی قضایی استان، افزود: ۸۰ زندانی نیز از تخفیفات قانونی اعم از تعلیق مجازات ، آزادی مشروط و نظام نیمه آزادی بهره مند شدند و با حبس پابند الکترونیک تعدادی از زندانیان موافقت شد.
مدیرکل زندان‌های گلستان با بیان اینکه زندان محل نگهداری زندانیان شرور است ، افزود: محکومین جرائم خشن و مخل آسایش مردم شامل تخفیفات قانونی نمی‌شوند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha