مولد سازی مهمترین مؤلّفه اصلاح و تربیت و استاندارد سازی فضای ندامتگاهی است

ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان ها، مولد سازی اموال مازاد دولت در جهت تکمیل طرح های نیمه تمام را بعنوان یکی از مؤلّفه های اصلاح و تربیت و استانداردسازی فضای ندامتگاهی به منظور طبقه بندی زندانیان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، نصرالله ابراهیمی معاون توسعه مدیریت منابع، حاج محمدی مدیرکل دفتر فنی و عمرانی و جمشیدی مدیرکل پشتیبانی طی سفر یک روزه در حالی که علی استادی مدیرکل زندانهای مازندران آنان را همراهی می کرد، از زندانهای استان بازدید کردند.

ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان ها هدف از سفر یکروزه به مازندران را علاوه بر نگاه نظارتی، همکاری و هم افزایی در جهت تحقق سیاست های سازمانی عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان های کشور سلامت و سرعت در مولد سازی را راز موفقیت دانست و گفت: ثمرات و عواید مولدسازی می تواند منشاء تحول در نظام زندانبانی شود.

ابراهیمی در ادامه تصریح کرد: وظیفه اولویت دار سازمان در کنار دیگر اولویت های دهگانه سازمان، مولدسازی اموال مازاد دولت در جهت تکمیل طرح های نیمه تمام به عنوان یکی از مؤلّفه های اصلاح و تربیت به لحاظ استانداردسازی فضای ندامتگاهی، طبقه بندی و تفکیک زندانیان، آموزش و اشتغال زندانیان است .

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندانها آموزش و اشتغال را اصلی ترین مؤلّفه اصلاحی و تربیتی در نظام زندانبانی اسلامی دانست و گفت: با نگهداری درست و صحیح محکومین در دوران محکومیت و تلاش برای توانمند سازی و باز اجتماعی کردن زندانیان میتوان نرخ بازگشت به زندان را کاهش داد.

ابراهیمی گفت: استان مازندران بیشترین پروژه عمرانی در حال ساخت را در بین زندان های کشور دارد و از پشتکار، تلاش و پیگیری های مدیرکل و مجموعه کارکنان زندان های استان قدردانی کرد.

معاون توسعه منابع سازمان زندان های کشور و هیئت همراه ضمن بازدید از پروژه ساختمان اداره کل زندان های استان، پروژه کانون اصلاح و تربیت و عملیات بهسازی و نوسازی مجتمع رفاهی خزر آباد و پروژه زندان شماره 2 شهرستان نوشهر، دیدار صمیمی با کارکنان اداره کل زندان های استان مازندران داشت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha