۱۶۸ زندانی نیازمند با سی‌ویکمین پویش مردمی «نذر هشتم» در خراسان رضوی آزاد شدند

به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع) سی و یکمین مرحله از پویش مردمی نذر هشتم به صورت فراگیر در زندان های استان خراسان رضوی برگزار شد و ۱۶۸ نفر از زندانیان نیازمند مالی آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، در این مرحله از پویش نذر هشتم که با مشارکت نمازگزاران مساجد ، ستاد دیه استان و همیاری خیرین در کلیه زندانهای استان خراسان رضوی برگزار شد با پرداخت بدهی تعداد ۱۶۸ نفر از زندانیان نیازمند به مبلغ ۲۲ میلیارد ریال زمینه آزادی آنها از زندان فراهم شد.

همچنین طی مراسمی که در زندان مرکزی مشهد با حضور مدیر کل زندانهای خراسان رضوی ، جمعی از مسئولین و خادمان بارگاه آستان قدس رضوی برگزار شد تعداد ۸۸ زندانی با پرداخت مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بدهی در قالب این پویش از زندان آزاد شدند.

۱۶۸ زندانی نیازمند در استان خراسان رضوی آزاد شدند

شایان ذکر است در طرح نذر هشتم ، هشتم هر ماه حداقل ۸ زندانی نیازمند به نیت امام هشتم حضرت ثامن الحجج (ع) با کمک خیرین و نمازگزاران مساجد از زندان های خراسان رضوی آزاد می شوند که از ابتدای اجرای این طرح تا کنون تعداد ۱۰۲۲ نفر از زندانیان با همیاری خیرین از زندان های استان آزاد شده اند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha