بازدید معاون قضایی دادستان کل کشور از اردوگاه کبوترخان

در راستای تکمیل فاز اول اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی کبوترخان کرمان، معاون قضایی دادستان کل کشور و مدیرکل مبارزه با مواد مخدر دیوان عالی کشور به همراه مدیرکل زندان‌های استان کرمان از این پروژه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی کبوترخان کرمان در فاصله بین کرمان و رفسنجان قرار دارد که با هدف نگهداری معتادین متجاهر در سال ۱۳۷۹ کلنگ زنی شد.

در همین راستا، صبح امروز (۸ خردادماه ۱۴۰۲) جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور، امی مدیرکل مبارزه با مواد مخدر دیوان عالی کشور و بخشی دادستان مرکز کرمان به همراه حسینی مدیرکل زندان‌های استان کرمان و جمعی از مسئولین ستادی استان از قسمت‌های مختلف اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی کبوترخان نظیر اندرزگاه‌ها، آشپزخانه و... بازدید و فضاهای موجود را مورد بررسی قرار دادند.

پیش از این دکتر غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در سفر خود به استان کرمان، درخصوص پروژه نیمه تمام اردوگاه کبوترخان گفت: طولانی‌شدن زمان بهره‌برداری اردوگاه کبوترخان موجب فرسایشی شدن این پروژه شده است.

وی به تخصیص ۴۰ میلیارد تومان از منابع سازمان زندان‌ها جهت تکمیل این طرح اشاره کرد و گفت: مترصدیم فاز نخست اردوگاه کبوترخان را برای تعداد قابل ملاحظه‌ای از مددجویان را در سال جاری به بهره‌برداری برسانیم.

سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان‌های استان کرمان نیز در حاشیه سفر دکتر محمدی به کرمان گفت: اردوگاه کبوترخان که از سال ۱۳۷۹ کلنگ زنی شده، امروز یکی از دغدغه‌های استان است. وی افزود: اگر حمایت مالی مسئولین اجرایی را در تکمیل این پروژه نیمه تمام داشته باشیم، می‌توانیم فاز اول این پروژه را طی پنج ماه به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha