حضور پرچم نورانی آستان قدس رضوی در کانون اصلاح و تربیت و بند نسوان کرمانشاه

به مناسبت دهه مبارکه کرامت، در مراسمی کانون اصلاح و تربیت و زندانیان بند نسوان استان کرمانشاه میزبان پرچم آستان قدس رضوی بودند. همچنین به همت خادمین این آستان اعلام شد زندانیان جرائم غیر عمد هم نام مبارک حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) به مدت ۸ روز از مرخصی بهره مند خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه کرامت، مراسم پرچم گردانی آستان قدس رضوی به میزبانی کانون اصلاح و تربیت کرمانشاه با حضور خادمین آستان قدس رضوی و کانون حقوقی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه، در جمع مددجویان کانون اصلاح و تربیت و زندانیان بند نسوان کرمانشاه، با شور و اشتیاق خاصی برگزار شد.

حضور پرچم نورانی آستان قدس رضوی در کانون اصلاح و تربیت و بند نسوان کرمانشاه

در این مراسم پس از قرائت جمعی صلوات خاصه امام رضا (ع) زیارت این پرچم متبرّک توسط مددجویان و کارکنان این زندان انجام شد و نیز از سوی خادمین به زندانیان هدایای متبرک اهداء و زندانیان از خدمات مشاوره حقوق آستان قدس بهره مند شدند.

در پایان این مراسم توسط خادمین آستان مقدس اعلام شد که با پیگیری و هماهنگی های انجام شده با اداره کل زندان های استان به زندانیان جرائم غیر عمد که هم نام مبارک حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) هستند به مدت ۸ روز از مرخصی بهره مند می شوند، تا به برکت این ایام در کنار خانواده ها خود باشند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha