انتصاب در زندان‌های استان مازندران

آیین تکریم و معارفه روسای جدید زندان قائشمهر و کانون اصلاح و تربیت مازندران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، با حکم علی استادی مدیرکل زندانهای استان روسای جدید زندان قائمشهر و کانون اصلاح و تربیت منصوب شدند.

علی استادی با صدور ابلاغی الیاس قاسم نژاد معاون سابق ندامتگاه محکومین مواد مخدر را به عنوان سرپرست اداره زندان شهرستان قائمشهر و سید محمد رضا موسوی سرپرست زندان باز شهرستان نکاء را به عنوان سرپرست کانون اصلاح و تربیت معرفی کرد.

در احکام انتصاب روسای جدید آمده است: در راستای خط‌ومشی و سیاست های سازمان زندانها نسبت به اجرای دقیق آیین نامه قانونی و مقررات اجرایی کوشا بوده و با تدبیر و پشتکار در امور فرهنگی، طبقه بندی زندانیان، اشتغال به کار و حرفه آموزی و به طور اهم در فرآیند اصلاح و تربیت زندانیان و کاهش جمعیت کیفری اهتمام جدی مبذول نموده تا بستری مناسب برای بازسازی شخصیت و حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی آنان فراهم گردد. ضمن رعایت اصل شفافیت و صرفه جویی و با استفاده از امکانات، منابع انسانی و ظرفیتهای موجود در امر توسعه بهداشت، بهسازی و زیباسازی زندان تلاش مضاعف نموده و پیرامون آموزش، تولید، ارشادو تعامل با کارکنان تحت امر توجه خاص معمول دارید.

بدیهی است حصول توفیق در این خصوص ودیگر زمینه های مدیریتی در سایه هماهنگی و همکاری از نوع مثبت با مسئولین شهرستانی به ویژه دستگاه قضایی میسر خواهد بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha