معاون رئیس‌کل دادگستری استان گیلان از اشتغال زندان مرکزی رشت بازدید کرد

مسرور معاون رییس کل دادگستری اهمیت و جایگاه اشتغال و حرفه آموزی در زندان ها را مهم و آن را اصلی ترین اولویت ها و نیازمندیهای این بخش در زندان ها برشمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان، مسرور معاون دادگستری استان گیلان با همرای قاضی ناظر زندان مرکزی رشت و مدیر کل زندان های گیلان از مجموعه اشتغال زندان مرکزی رشت بازدید کرد
معاون رییس کل دادگستری اهمیت و جایگاه اشتغال و حرفه آموزی در زندان ها را مهم و آن را اصلی ترین اولویت ها و نیازمندیهای این بخش در زندان ها برشمرد و بیان داشت ،با ایجاد بستر مناسب برای بکار گیری حداکثری زندانیان می توان در توانمند سازی آنان نقشی موثر ایجاد کرد که بعد از آزادی جامعه آنان را با آغوش باز پذیرا می کند .
در ادامه مسرور معاون رییس کل دادگستری با حضور در واحد حرفه آموزی و اشتغال لاکان چوب ضمن دیدار چهره به چهره با مددجویان مشغول به کار از مددجویان موفق در بخشهای مختلف اشتغال با اعطای هدایایی با هدف تشویق و ترغیب سایر مددجویان تقدیر کرد.

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha