بازدید 3 ساعته رئیس سازمان زندان‌ها از زندان عادل‌آباد شیراز

دکتر غلامعلی محمدی در ادامه سرکشی از مراکز تأمینی و تربیتی کشور از زندان مرکزی شیراز بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی پیش از ظهر امروز، چهارشنبه در بازدیدی 3 ساعته از زندان عادل‌آباد شیراز بازدید کرد و برخی پروژه‌های عمرانی و خدماتی را مورد بهره‌برداری قرار داد.

در این‌راستا برخی فضاهای آموزشی و اشتغال‌زایی و اماکن خاص برای خدمت‌رسانی به خانواده زندانیان ازجمله سالن ملاقات و نیز سالن اشتغال مولد زندانیان رای‌باز، پروژه توسعه دادرسی الکترونیک و همچنین مرکز آموزش ثابت فنی‌وحرفه‌ای با عنوان «شهید اسکندری» با هدف آموزش شاخه‌های مختلف فنی و عمرانی به مددجویان توسط رئیس سازمان زندان‌ها به افتتاح رسید.

بازدید 3 ساعته رئیس سازمان زندان‌ها از زندان عادل‌آباد شیراز

این مقام قضایی دربخشی از بازدید خود درجمع مددجویان و نیز کلاس‌های اشتغال و بویژه قرآن‌آموزی حضور یافت و در این رابطه اعلام کرد؛ به توسعه برنامه‌های فرهنگی بویژه قرآنی توجه جدی داریم چرا که انس با قرآن را گام مهمی برای تحول درون زندانیان می‌دانیم. بنابراین زندانیان فعال قرآنی از امتیازات ویژه ای برخوردار می شوند.

وی همچنین باحضور در واحدهای فرهنگی ازجمله کتابخانه موجود در زندان با تأکید بر ارتقاء اولویت‌های فرهنگی درحوزه زندانبانی گفت: کتابخانه‌های موجود در زندان اهمیت بیشتری دارند و باید به آثاری تجهیز شوند که هم با ذائقه مددجویان مناسب باشد وهم سلامت جسم و روح آنان را تأمین کند. بنابراین می‌توان برای تأمین این کتب با نهادهای مرتبط تعاملات دوچندان برقرار کرد.

بازدید 3 ساعته رئیس سازمان زندان‌ها از زندان عادل‌آباد شیراز

رئیس سازمان زندان‌ها در این بازدید میدانی از بخش‌های مختلف ازجمله فعالیت‌های فرهنگی و هنری، کلاس‌های قرآن‌آموزی، کتابخانه، کارگاه‌های تولیدی و همچنین اماکن تازه‌تأسیس جهت بهبود وضعیت اسکان مددجویان و ... سرکشی داشت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha