مدیران ستادی سازمان زندان‌ها از مراکز اصلاحی‌وتربیتی استان فارس بازدید کردند

جمعی از معاونین و مدیران ستادی سازمان زندان‌ها همزمان با سفر استانی دکتر غلامعلی محمدی به استان فارس، باحضور در زندان‌های استان، فرآیند تحول و تعالی زندانبانی را به بررسی پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، معاونین و مدیران ستادی سازمان زندان‌ها امروز، دوشنبه از مراکز اصلاحی‌وتربیتی شیراز و دیگر شهرستان‌های استان فارس بازدید کردند.

در این بازدیدها که به شکل جداگانه صورت گرفت مراکزی ازجمله زندان مرودشت و نیز کارگاه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی «شهرک صنعتی عدالت» ذیل زندان‌باز استان فارس و همچنین مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی شیراز مورد سرکشی قرار گرفت.

مدیران ستادی سازمان زندان‌ها از مراکز اصلاحی‌وتربیتی استان فارس بازدید کردند

در این ارتباط «تصفیه‌خانه» مجتمع مذکور پس از چهارسال از آغاز شروع باحضور ابراهیمی، معاون توسعه مدیریت‌ومنابع و همچنین جمالیان، مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان زندان‌ها افتتاح شد.

در قالب این حضور میدانی برخی کارگاه‌های اشتغال مددجویان نیز به بهره‌برداری رسید. حضور درجمع کارکنان، سرکشی از اماکن مختلف ازجمله دادرسی الکترونیک، اندرزگاه‌های مددجویان و گفتگوی چهره‌به‌چهره با زندانیان و دریافت تقاضاهای آنان در دستور کار مدیران نیز قرار گرفت.

مدیران ستادی سازمان زندان‌ها از مراکز اصلاحی‌وتربیتی استان فارس بازدید کردند

گفتنی است دکتر محمدی رئیس سازمان زندان‌ها فردا، سه‌شنبه به استان فارس سفر خواهد کرد و طی دو روز درکنار بازدید از مراکز تأمینی و تربیتی، با مقامات قضایی و اجرایی استان دیدار خواهد داشت.
دیدار با خانواده شهدا، حضور در جلسه شورای قضایی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، بهره‌برداری از پروژه‌های حوزه زندانبانی، بازدید از زندان‌ها، نشست با کارکنان و ... بخشی از برنامه‌های این سفر استانی است.

گزارش تصویری این بازدیدها را از این لینک مشاهده کنید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha