رشد 53 درصدی اشتغال زندانیان استان سمنان

مدیر کل زندانهای استان سمنان از رشد 53 درصدی اشتغال زندانیان، زندانهای استان سمنان خبرداد، و گفت: این میزان، با رشد 35 درصدی میانگین دستمزد پرداختی ماهیانه زندانیان شاغل نسبت به سال 1400 انجام شده است که از سوی دفتر اشتغال سازمان زندانهای کشور مورد تقدیر قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امید کهربایی مدیر کل زندانهای استان سمنان صبح امروز در جمع خبرنگاران از رشد چشم گیر اشتغال در بین زندانیان خبر داد، گفت: در سال 1401 بیش از 53 درصد در حوزه اشتغال زندانیان، زندانهای استان سمنان رشد داشته است.

کهربایی با بیان اینکه ایجاد اشتغال در زندانها باعث اصلاح و تربیت زندانیان خواهد شد، افزود: با افزایش میزان اشتغال و حرفه آموزی در بین زندانیان می توانیم از بازگشت دوباره به زندان جلوگیری نمائیم.

مدیر کل زندانهای استان سمنان با اشاره به اینکه در سال گذشته در حوزه تسهیلات به کارآفرینان بیش از 50 درصد جذب داشته ایم، تصریح کرد: این میزان نسبت به سال 1400 بیش از 5 برار رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در حوزه پرداخت دستمز به زندانیان نیز استان سمنان رشد قابل توجهی داشته است، خاطر نشان کرد: این میزان رشد نسبت به سال 1400 بیش از 35 درصد افزایش داشته است.

کهربایی با اشاره به اینکه اهداف ما در حوزه اشتغال بیش از این میزان است، تشریح کرد: ما با ایجاد اشتغال های مولد و با برگزاری کلاس های حرفه آموزی هم به زندانی در روند اصلاحی و تربیتی کمک خواهیم کرد هم به خانواده زندانیان کمک خواهیم نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha