تجلیل مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی از کارکنان روابط عمومی زندان‌های استان

به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات مدیر کل زندانهای استان با اهدای لوح و کارت هدیه ای از تلاش های مسئولین روابط عمومی زندانهای استان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی ،جوادی مدیر کل زندانهای استان در این مراسم با اشاره به جایگاه و نقش روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمان ها گفت: روابط عمومی ها بعنوان قلب تپنده ی سازمان بایدبا برنامه های از پیش تعیین شده و با اهدافی مشخص برای مخاطبین در گروه های مختلف اقدام به تولید محتوا نمایند تا بتوانند اثر گذاری مطلوبی در جامعه داشته باشند.
جوادی برقراری ارتباط دوسویه با گرو ه های هدف را یکی از اولویت های کار روابط عمومی ها دانست و عنوان کرد: فعالان عرصه روابط عمومی نه تنها باید با همه اقشار جامعه ارتباط موثر برقرار کنند بلکه با توجه به اهداف سازمان باید بتوانند با گرو ه های مرجع مانند اصحاب رسانه ، روحانیون، اساتید دانشگاه، نمایندگان مجلس و….. ارتباطی بسیار سازنده در دستور کار قرار دهند.

شایان ذکر است مدیر کل زندانهای استان در این مراسم از مسئول روابط عمومی ستاد اداره کل و مسئول روابط عمومی زندان مرکزی تبریز با اهداء لوح و کارت هدیه ای تجلیل کرد ومقرر شد لوح تقدیر سایر مسئولین روابط عمومی شهرستانها نیزاز طریق رابط مربوطه ارسال گرددتا رئیس زندان ها نیز طی مراسمی لوح تقدیر مدیر کل زندانهای استان را به مسئولین روابط عمومی های زندانهای استان اهداء کنند.

همچنین مدیر کل زندانهای استان در ماموریتی که به اردوگاه استان داشتند از روابط عمومی اردوگاه نیز با اهداء لوحی تجلیل کردند.

تجلیل مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی از کارکنان روابط عمومی زندانهای استان

تجلیل مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی از کارکنان روابط عمومی زندانهای استان

تجلیل مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی از کارکنان روابط عمومی زندانهای استان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha