نباید هیچ زندانی در زندان‌های استان بلاتکلیف باشد

معاون اداری و مالی زندان‌های استان گلستان در بازدید امروز از زندان گنبد، بر برنامه ریزی برای هر یک از زندانیان و عدم بلاتکلیفی آنان در زندان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، دکتر وسکوئی معاون اداری و مالی زندان‌های استان، با همراهی فرمانده یگان حفاظت، مدیر و مسئولین زندان گنبد از تمامی قسمت های زندان بازدید و با زندانیان عرض حضوری داشت.

نباید هیچ زندانی در زندان‌های استان بلاتکلیف باشدنباید هیچ زندانی در زندان‌های استان بلاتکلیف باشد

معاون اداری و مالی زندان‌های استان در جمع زندانیان حاضر شد و با صبر و حوصله مشکلات زندانیان درحوزه های قضائی ،پزشکی ،خدماتی و... را شنید و درخصوص رفع مشکلات زندانیان دستورات لازم را صادر نمود و بعضاً مشکلات قضایی برخی زندانیان را آناً بصورت تلفنی پیگیری و برطرف کرد و به مسئولین و مدیرزندان دستور داد تا مشکلات زندانیان را تاحصول نتیجه پیگیری کنند.

نباید هیچ زندانی در زندان‌های استان بلاتکلیف باشدنباید هیچ زندانی در زندان‌های استان بلاتکلیف باشد

مدیر ستاد مردمی دیه زندان‌های استان درادامه بازدید با زندانیان محکوم جرائم غیرعمد(محکومین مالی) نیز دیدار چهره به چهره داشت و دستورات لازم در جهت تسریع حل مشکلات آنها صادر کرد.

نباید هیچ زندانی در زندان‌های استان بلاتکلیف باشد

وی همچنین با بیان اینکه زندان محل نگهداری سارقین و مجرمین جرائم خشن و خطرناک است، افزود: هدف از این بازدیدهای مستمر نظارت هدفمند بر اجرای طرح غربالگری و پایش زندانیان و همچنین اجرای دستورالعمل‌های قوه قضاییه در کاهش جمعیت کیفری زندانیان است تا هیچ زندانی بلاتکلیف در زندان های استان نداشته باشیم.

وسکوئی با اشاره به اهمیت ایجاد بستر اشتغال و مهارت‌آموزی زندانیان در زمان محکومیت، گفت: ازآنجایی که ایجاد اشتغال و رفع بیکاری زندانیان در کاهش جرم و برگشت آن‌ها به زندگی سالم اثرگذار است، باید حضور زندانیان در حوزه‌هایی نظیر بخش‌های کارگاهی، کشاورزی و صنایع‌دستی بیش از پیش شود و از سوی دیگر بخش خصوصی نیز با سرمایه‌گذاری در طرح‌های اشتغال محور به تسریع این اقدام کمک کند.

درادامه معاون اداری و مالی زندان‌ها از پروژه درحال ساخت زندان جدید اعم از اتاق ها،پشت بام و... بازدید کرد و ازنزدیک در جریان نحوه و کیفیت کار و میزان پیشرفت پروژه قرار گرفت و در خصوص تسریع در اتمام پروژه دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای خبر/

نباید هیچ زندانی در زندان‌های استان بلاتکلیف باشدنباید هیچ زندانی در زندان‌های استان بلاتکلیف باشدنباید هیچ زندانی در زندان‌های استان بلاتکلیف باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha