پیام تبریک رئیس سازمان زندان‌ها به کارشناسان روابط‌عمومی‌ زندان‌های سراسر کشور

دکتر غلامعلی محمدی همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی در پیامی این روز را به کارشناسان روابط عمومی زندان‌ها و مراکز اصلاحی‌وتربیتی کشور تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، در متن پیام دکتر غلامعلی محمدی آمده است:

«دنیای پرتلاطم اطلاعاتی امروز، عصری است از روایت‌های متنوع، متکثر و حتی متضاد از دانسته‌ها در فضای عمومی جامعه. از این رهگذر فراگرد نشر و انتشار اخبار، گاه درخدمت اطلاع‌رسانی صحیح و روحیه‌بخش به عموم جامعه است و گاه منبع داده‌های غیرواقع تا به مانند اهرم فشاری، سره را از ناسره غیرقابل تشخیص سازد.

حال این واسطان و رابطان توزیع دانش‌اند که در این عرصه خطیر باید خدمت خلق پیشه کنند. ایشان خادمان میز خدمت رسانه‌ای به مردم و جلوداران تنویر اندیشه و افکار هستند. روابط عمومی سازمان به‌سان راوی حقیقت می‌ماند که امروز در سنگر زندانبانی در پیشبرد هدف غایی که اصلاح‌وتربیت مددجویان باشد، رسالتی دوچندان در آگاهی‌رسانی‌ و نیز روشنگری دربرابر اطلاعات سوء معاندین دارد.

27 اردیبهشت‌ماه به نام روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا از متولیان روابط عمومی زندان‌ها و این خادمین زحمتکش عصر اطلاعات تجلیل و تقدیر شود. اینجانب با تبریک این مناسبت، آرزوی توفیقات روزافزون برای ایشان را از خداوند متعال خواستارم.»

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha