برگزاری آئین اختتامیه ورزش‌های باستانی زندان‌های همدان با حضور قهرمان جهانی رشته میل

مسابقات ورزش زورخانه ای زندان های استان همدان با معرفی نفرات برتر در رشته های مختلف به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، مراسم اختتامیه مسابقات ورزشهای زور خانه ای زندان های همدان با معرفی و تقدیر از نفرات برگزیده در رشته های مختلف برگزار شد.
آئین اختتامیه این مسابقات با حضور فرشاد حیدر رضایی، قهرمان جهان در رشته میل و اجرای حرکات نمایشی توسط این ورزشکار همراه شد که مورد توجه و استقبال زندانیان و مسئولان قرار گرفت.
کاظمی روشن رئیس هیئت باستانی شهرستان همدان نیز یکی دیگر از میهمانان مراسم پایانی بود که در سخنانی کوتاه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مسابقات ورزش های زورخانه ای در زندان همدان گفت: ورزش پهلوانی و زور خانه ای جزء میراث معنوی ما ایرانیان است که تلفیق این ورزش بومی و محلی با نام و کردار و رفتار ائمه اطهار ارزش معنوی و دینی این ورزش را اعتبار مضاعفی بخشیده است.
کاظمی روشن افزود: پهلوانان نامدار همه به خصلت های نیک معروف بوده اند و در این راه سختی هایی را تحمل نموده اند تا فرهنگ پهلوانی را زنده نگه دارند و در طول تاریخ ورزشکاران و قهرمانان زیادی بوده اند که افتخارات زیادی را کسب کرده اند ولی نامی از آنان در تاریخ نیست ولی نام پهلوانان همیشه زنده است.
لازم به ذکر است این مسابقات با هدف شناخت نفرات برتر و انتخاب تیم زورخانه ای زندان های همدان جهت اعزام به مسابقات زندانیان کشور برگزار شد.
در پایان این مسابقات از نفرات برتر در رشته های مختلف با اهداء لوح تقدیر و هدایایی ارزشمند تقدیر شد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha