جلسه هم‌اندیشی پژوهشگران سازمان زندان‌ها و دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد

پژوهشگران و محققان دفاتر مربوطه سازمان زندان‌ها و دانشگاه علوم انتظامی امین با محوریت استفاده از ظرفیت‌های دانش در حوزه ارتقاء زندانبانی علمی گرد هم آمدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، جلسه‌ هم‌اندیشی «دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان‌ها» با معاونت پژوهشی «دانشگاه علوم انتظامی امین» درراستای اجرای سیاستگذاری‌های علمی و پژوهشی فی‌مابین این دو مجموعه بامحوریت پیشگیری و کاهش وقوع جرم برگزار شد.

در این راستا به منظور تعامل و همکاری بیشتر بویژه با هدف جلب مشارکت ظرفیت علمی و اجرایی دانشگاه، انعقاد تفاهمنامه مشترک و تنظیم قراردادهای پژوهشی برای شناخت و ارائه راه‌حل های علمی و عملیاتی با دانشگاه علوم انتظامی دردستور کار قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور دکتر صالحی‌عمران، مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان‌ها و کارشناسان پژوهشگر برگزار شد، نیازها و ظرفیت‌های علمی حوزه زندان و زندانبانی، ارتقاء سطح فناوری و بکارگیری توانمندی‌های علمی در حوزه‌های مختلف دانشگاه بررسی شد.

گفتنی است سازمان زندان‌ها در دوره مدیریت فعلی در تلاش است تا اداره علمی زندان‌ها را با استفاده از ظرفیت مراکز علمی و نیز پژوهش‌های کاربردی نسبت به آسیب‌شناسی و ارتقاء عملکرد بخش های مختلف معیار عمل بگذارد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha