موفقیت هر سازمانی در گرو منابع انسانی، برنامه‌ریزی و اجرائی کردن تکالیف سازمانی است

محمدحسین خسروی مدیرکل زندان های استان با حضور در جمع صمیمی کارکنان زندان ایرانشهر به پاسخگوئی مطالبات و سئوالات در کمال سعه صدر پرداخت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان،خسروی در این نشست صمیمی در ابتدا به اولویت های ترسمی رئیس سازمان زندان ها،اقدامات تامینی وتربیتی کشور اشاره کرد و در ادامه سخنان با یادآوری دستاوردهای سال گذشته این استان درسطح مراکز تامینی و تربیتی کشور،گفت:با بکارگیری ظرفیت های استان و همراهی کارکنان توانستیم به لطف خدا و همت همکاران رتبه های خوبی در مسیرتحقق اهداف عالیه سازمان براساس اولویت های ده گانه سازمان در سال گذشته کسب کنیم که یقیناً اولین قدم رضایت خداوند متعال و همچنین محقق شدن برنامه های تدوینی سازمان درگام بعدی آن بوده است.
مدیرکل زندانهای استان با بیان اینکه موفقیت هر سازمان در گرو منابع انسانی ، برنامه ریزی و اجرائی کردن تکالیف سازمانی است بر هدفمند نمودن کاهش جمعیت کیفری زندان ها برابر اولویت ها در سال 1402 تاکید کرد و کارکنان را بر برنامه ریزی و اجرائی کردن دستورالعمل ها و تکالیف سازمانی توصیه کرد .
وی همچنین رعایت حقوق شهروندی،حفظ کرامت انسانی مددجویان و ایجاد آرامش روانی در محیط حبس را خواستار شد و بر حضور موثر روانشناسان و برگزاری کلاسهای مشاوره عمومی و تخصصی سفارش نمود.
ایشان در ادامه به تمهیدات و برنامه های خاص اداره کل زندان ها در بخش رفاهیات کارکنان اشاره کرد و در پایان کارکنان اداره زندان پیشنهادات و نقطه نظرات خود را مطرح نمودند و مدیرکل زندان ها با سعه صبر پاسخگو شدند .

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha