انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اداره‌کل زندان‌های همدان با جهاد دانشگاهی استان

اداره کل زندان های همدان و جهاد دانشگاهی استان تفاهم نامه همکاری در زمینه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری امضا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، اداره کل زندان های استان و جهاد دانشگاهی همدان تفاهم نامه همکاری چند جانبه امضا کردند.

این مراسم با حضور ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های استان و اعضای شورای تحقیقات این اداره کل و علی کلانترنیا رییس جهاد دانشگاهی همدان و معاونین این مرکز در دفتر مدیر کل زندان های همدان برگزار گرددید.

ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های همدان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات جاری در حوزه زندانبانی به تشریح فعالیت های اشتغال و حرفه آموزی، خدمات بهداشتی و درمانی، قضایی، فرهنگی و اصلاحی تربیتی زندانیان پرداخت.
مدیرکل زندان های همدان تصریح کرد: دانایی محوری و مدیریت علمی زندان ها از تاکیدات ریاست محترم سازمان زندان‌هاست و به دلیل شرایط ویژه و خاص حاکم بر شغل زندانبانی، تحقیقات علمی و اجرای پژوهش های کاربردی می‌تواند میزان آسیب برای زندانیان و کارکنان ما را به حداقل برساند.

کلانترنیا رئیس جهاد دانشگاهی همدان نیز ضمن معرفی دستاوردهای جهاددانشگاهی، به معرفی و ارائه گزیده ای از پروژه های انجام شده جهاد دانشگاهی همدان پرداخت و گفت: تفاهم‏نامه‌ حاضر، در راستای اجرای اولویت های تحقیقاتی و انجام پژوهش های کاربردی، توسط اساتید پژوهشگر و با صلاحیت و حرفه ای جهاد دانشگاهی در راستای نیازهای پژوهشی اداره کل زندان های استان همدان و فراهم سازی زمینه نشست های پژوهشی مشترک و تعامل علمی همه جانبه انجام خواهد شد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha