نشست رئیس اردوگاه حرفه‌آموزی با رئیس فنی‌وحرفه‌ای دشتستان

جلسه مشترک رؤسای مرکز فنی و حرفه ای دشتستان و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی بوشهر با محوریت همفکری و ایجاد اشتغال وحرفه آموزی در سال ۱۴۰۲ در فنی حرفه ای این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر ، در این جلسه که در محل دفتر رئیس فنی حرفه ای برگزار گردید حیدری سرپرست اردوگاه و قائدی مسئول واحد سلامت ، اصلاح وتربیت وروحانی اردوگاه و فرمانده یگان حضور داشتند. در ابتدا قائدی مسئول واحد سلامت ،اصلاح وتربیت زندان گزارشی از تعامل مرکز و تعداد دوره ها و ثبت نام شدگان و شرکت کنندگان درکلاسهای آموزشی فنی وحرفه ای در سال ۱۴۰۱ ارائه نمود.

سپس برنامه های دوره های آموزشی جدید در سال ۱۴۰۲ مورد مذاکره قرار گرفت و طرفین طرح های خود را برای تعامل و بازدهی بیشتر بیان نمودند. توسلی رئیس مرکز فنی و حرفه ای دشتستان گفت: مرکز آماده هر گونه سرویس دهی است و از هر فرصتی برای توسعه ی فراگیری مهارت به ویژه در جامعه ی آماری زندان که بستری مناسب برای آموزش است دریغ نمی نماید و در این راستا یک نفر از مربیان را بصورت تمام وقت جهت برنامه ریزی و پرداختن به آموزش گروه های هدف مستقر می نماید. حیدری نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه اداره زندان برازجان و اردوگاه حرفه آموزی که مرکز ثقل زندان های استان است در کنار هم وجود دارند نیاز به ایجاد پایگاه ثابت یا سیار فنی و حرفه ای احساس می شود و می توان از این فرصت نهایت استفاده را برد و کار آموزان داوطلب را آموزش داد.

نشست رئیس اردوگاه حرفه آموزی با رئیس فنی حرفه ای دشتستان

نشست رئیس اردوگاه حرفه آموزی با رئیس فنی حرفه ای دشتستان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha