همت مضاعف رسانه ملی در آزادی زندانیان

در اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه مدیرکل رسانه ملی به همراه جمعی از کارکنان این مجموعه ضمن دیدار با مدیرکل زندان های زنجان کمک های خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر به ستاد دیه استان اهدا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در این جلسه که در دفتر مدیر کل زندان های زنجان برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین بنیادی ضمن تقدیر از همت انسان دوستانه مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: صدا و سیمای مرکز استان در ایام مبارک ماه رمضان عملکرد مثال زدنی و بی نظیر در جلب مشارکت خیرین و نیکوکاران ایفا نمود، که حاصل آن جذب ۱۰۰ میلیارد ریال کمک نقدی مردم فهیم استان بود.

مدیر کل زندان های زنجان افزود:از محل کمک‌های جمع‌آوری شده در ایام مبارک ماه رمضان تاکنون ۴۶ زندانی از زندان های استان آزاد و به آغوش جامعه بازگشته و موجبات خوشحالی خانواده این زندانیان فراهم گردیده است.

مدیرکل زندان های زنجان در دیدار مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز استان با بیان اینکه روند آزادی زندانیان به صورت مستمر در حال انجام است، خاطرنشان کرد :مردم خیر استان زنجان در سال‌های گذشته در موضوع جلب مشارکت‌های مردمی برای آزادی زندانیان، به تناسب جمعیت استان ،رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

در این جلسه مهندس لطیفی مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان نیز از همکاری و تعامل مطلوب مجموعه زندان های استان در تهیه برنامه های تلویزیونی و گزارش های خبری در طول سال به ویژه ایام مبارک ماه رمضان قدردانی و کلیه فعالیت‌های صورت گرفته در موضوع فرهنگ سازی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را مسئولیت اجتماعی رسانه ملی قلمداد نمود.

گفتنی است در این دیدار یک نیم سکه بهار آزادی به ارزش یکصد و نود میلیون ریال از سوی مدیرکل صدا و سیما و دویست و پنجاه میلیون ریال کمک نقدی از سوی کارکنان این مجموعه به ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهداء شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha