گردهمایی بزرگ انجمن معتادان گمنام

همایش بزرگ انجمن معتادان گمنام(NA) با حضور زندانیان مواد مخدر زندان مرکزی و مشارک اعضای فعال این انجمن در زندان مرکزی همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، جلسه باز انجمن معتادان گمنام (na) باهدف به اشتراک گذاشتن روش های بهبودی و کمک به همنوع جهت درک درست از بیماری اعتیاد و شیوه درمان آن با حضور حداکثری مددجویان موادمخدر و تعداد 100 نفر از اعضای فعال این انجمن در زندان مرکزی برگزار شد.

در این جلسه که با هماهنگی مدیر و مسئولان واحدهای مختلف زندان مرکزی همدان در سوله ورزشی این زندان برگزار شد اعضای این انجمن از استان همدان و شهرهای همجوار گردهم‌ آمدند تا تجربیات خود را در مقابله با مواد افیونی و خانمانسوز مخدر به همدردان و زندانیان منتقل نمایند.

در ابتدای جلسه عزیزی رئیس اداره فرهنگی زندان همدان گفت: نقش انجمن معتادان گمنام در کاهش آسیب های ناشی از مواد مخدر واضح است و در سالهای فعالیت این انجمن در ایران و جهان بیماران زیادی توانسته اند از این منجلاب نجات یابند.

عزیزی افزود: راز موفقیت انجمن معتادین گمنام در این است که بسیاری از اصول و قواعد انجمن معتادین گمنام منطبق بر معیارهای الهی است و همین امر میزان پذیرش افکار این انجمن را بالا برده و موثر واقع شده است.

عزیزی تصریح کرد: زندان مرکزی همدان برای همکاری مستمر با این انجمن و مشارکت در فعالیت های خیرخواهانه و میزبانی از جلسات معتادان گمنام اعلام آمادگی می کند.

در ادامه، تعدادی از اعضای این انجمن که دوران پاکی آنها بین 1 تا 20 سال بود تجربیات و مشکلات دوران بیماری و دستاوردهای رهایی از درد اعتیاد را با همدردان خود در میان گذاشتند و به صورت مقایسه ای شرایط خود را در دو دوران درگیری و رهایی از بیماری اعتیاد تشریح کردند تا برای کسانی که تمایل به درمان بیماری خود دارند انگیزه لازم را ایجاد کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha