خدمات قضایی با رعایت حق‌الناس ارتباط مستقیم دارد 

مدیرکل زندان های فارس گفت: ارتقای تخصص،کارایی و مهارت کارکنان حوزه های قضایی، ضامن حفظ و رعایت حقوق شهروندی زندانیان است،به بیان دیگر برآیند خدمت حوزه های قضایی و اجرای زندان ها با رعایت حق الناس در ارتباط مستقیم است. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس در آیین افتتاحیه همایش دو روزه رؤسای ادارات قضایی و کارشناسان حوزه های قضایی ادارات کل زندان ها کشور در شیراز گفت: ارتقای تخصص، کارایی و مهارت کارکنان حوزه های قضایی، ضامن حفظ و رعایت حقوق شهروندی زندانیان است،به بیان دیگر برآیند خدمت حوزه های قضایی و اجرای زندان ها با رعایت حق الناس در ارتباط مستقیم است.

 خدمات قضایی با رعایت حق الناس ارتباط مستقیم دارد 
مدیرکل زندان های فارس با بیان اینکه با نگاه یه گذشته، تاکنون جای اجرای این دوره هایی که کارشناسان قضایی زندان ها را به صورت مستقیم هدف آموزش قرار دهد خالی بوده افزود: امروز با تدبیر ریاست محترم سازمان زندان های کشور که دانایی محوری را مبنای عملکرد سازمان قرار داده و آموزش و پویایی کارکنان در دستور کار دارد، این فقدان مرتفع شده و قطعاً می‌توان به بهبود عملکرد حوزه های قضایی و اجرای احکام در زندان ها دست یافت.
اسحاق ابراهیمی یادآور شد: عملکرد شما می تواند دغدغه های مازاد زندانیان را مرتفع ساخته و آنان را بیش از پیش محیا و فراگیر آموزه های اصلاحی و تربیتی نماید، لذا نیاز است کارشناسان حوزه های قضایی علم خود را بروز رسانی کنند تا در این حوزه موفق عمل نمایند.
مدیرکل زندان های فارس در خاتمه از توجه ریاست محترم سازمان زندان ها، معاونت قضایی و اجرای احکام و مدیر کل قضایی سازمان زندان ها در انتخاب استان فارس به عنوان میزبان اولین دوره آموزشی کارشناسان حوزه قضایی ۷ استان کشور تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد این دوره بتواند به اهداف تعیین شده خود به بهترین شکل ممکن دست یابد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha