دکتر غلامعلی محمدی از زندان مرکزی سنندج بازدید کرد/ تقدیر رئیس سازمان زندان‌ها از اولیاءدم دو پرونده قصاص

رئیس سازمان زندان‌ها با حضور در زندان مرکزی سنندج از بخش‌های مختلف این مرکز اصلاحی‌وتربیتی بازدید و در مراسم آزادی جمعی از زندانیان حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی امروز، پنجشنبه جهت بررسی اقدامات تحول و تعالی زندانبانی در زندان مرکزی سنندج حضور یافت که دربخشی نیز مراسم آزادی زندانیان به شکل ویژه در این مرکز برپا شد. این افراد ذیل ۱۲۱ فرد زندانی محسوب می‌شوند که امروز با گذشت شکات و همت خیّرین همزمان با سفر استانی رئیس قوه قضائیه به کردستان آزاد شده‌اند.

همچنین در بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از دو خانواده که به تازگی بدون چشم‌داشت و در اقدامی انسان‌دوستانه به نیّت رضایت الهی از حق قصاص خود گذشت کرده‌اند، تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه ۴ رضایت از قصاص با همت مددکاران اخذ شده است.

دکتر غلامعلی محمدی از زندان مرکزی سنندج بازدید کرد/ تقدیر رئیس سازمان زندان‌ها از اولیاءدم دو پرونده قصاص

حضور در زندان مرکزی سنندج، آخرین برنامه سفر یک‌روزه رئیس سازمان زندان‌ها به استان کردستان محسوب می‌شود که با بررسی بخش‌های مختلف این مرکز اصلاحی‌وتربیتی ازجمله برنامه‌های فرهنگی، بهداشت‌ودرمان، کارگاه‌های اشتغال و سایر قسمت‌های زندان همراه بود.

گفتنی است دکتر محمدی امروز بطور ویژه به شهرستان بیجار عزیمت و طی نشست‌هایی با مقامات اجرایی و قضایی این شهرستان به بررسی و دریافت درخواست‌های آنان پرداخت. حضور در زندان‌ها و همچنین دیدارهای مردمی در محل دادگستری، بازدید از کمپ ماده 16 و نیز کارگاه اشتغال زندانیان از برنامه‌های امروز رئیس سازمان زندان‌ها بوده است.

قرار است گزارشی از این برنامه‌ها امشب و در جلسه شورای قضایی که با حضور رئیس قوه قضائیه در سنندج برگزار می‌شود، ارائه گردد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha