رئیس سازمان زندان‌ها در شورای اداری بیجار: آرزوی ما تعطیلی زندان‌ها و تبدیل آن‌ها به اماکن فرهنگی است/ انتقال زندان‌های داخل بافت شهری به خارج از شهرها را تسریع می‌بخشیم

دکتر غلامعلی محمدی در این جلسه گفت: مصوبه مولدسازی کمک خوبی برای اجرای برنامه‌های عمرانی و انتقال زندان‌ها به خارج از شهرهاست. حضور زندان در بافت شهری و مسکونی موجب آسیب و مشکلات زیادی می‌شود و تلاش ما اجرای قانون مذکور است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی امروز، 14 شهریور در ادامه برنامه‌های خود در سفر به استان کردستان درجلسه شورای اداری شهرستان بیجار حضور یافت.

وی با ابراز قدردانی از مردم فرهیخته و شهیدپرور بیجار و با پر برکت دانستن سفرهای استانی رئیس قوه قضائیه در ادامه نیز گفت: آرزوی ما تعطیلی زندان‌هاست و بسیار دوست دارم وقتی به شهری سفر می‌کنم اتفاقا زندان آنجا را تعطیل و مکان آن را به محلی برای بهره‌مندی مردم از خدمات فرهنگی تبدیل کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ها تأکید داشت؛ بیکاری زمینه‌ساز جرم است و به همین جهت باید تمام تلاشمان را برای رفع بیکاری و توسعه اشتغال صرف کنیم که در سال گذشته به شکل ویژه با اعطای امتیازات و معافیت‌های مالیاتی برای کارآفرینان، زمینه اشتغال‌زایی در زندان‌ها را فراهم ساختیم.

وی انتقال زندان بیجار به خارج از فضای شهری را لازم اعلام کرد و گفت: مصوبه مولدسازی کمک خوبی برای اجرای برنامه‌های عمرانی و انتقال زندان‌ها به خارج از شهرهاست و در تلاش هستیم قانون انتقال زندان‌های داخل بافت شهری به خارج از شهرها را تسریع کنیم چرا که حضور زندان در بافت شهری و مسکونی موجب آسیب و مشکلات زیادی برای شهروندان می‌شود.

گفتنی است در این نشست سرپرست فرمانداری، رئیس دادگستری و امام جمعه شهرستان بیجار گزارشی از وضعیت اقتصادی، اجتماعی و مشکلات شهرستان ارائه دادند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha