بازدید مدیرکل استان مرکزی از زندان‌های دلیجان و محلات

مدیرکل زندان های استان مرکزی در ادامه بازدیدهای خود از مراکز تأمینی و تربیتی استان با حضور در زندان های دلیجان و محلات ضمن بازدید از قسمتهای مختلف، با جمعی از زندانیان به صورت چهره به چهره دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی، علی اسلام خواه در این دیدار اظهار کرد؛ آگاهی از وضعیت زندانیان، پیگیری سیاست ها و اولویت های سازمانی از جمله دلایل علت حضور و بازدید میدانی از زندان ها است .

مدیر کل زندانهای استان مرکزی همچنین افزود ؛ استمرار رسیدگی و توجه به وضعیت زندانیان به منظور کمک به فرآیند اصلاح پذیری آنان با حضور مسئولان زندان ها به ویژه مددکاران اجتماعی مورد تاکید است .

وی در ادامه از محل اندرزگاه های زندان بازدید و در گفت و گویی چهره به چهره عرایض زندانیان را استماع و در سخنانی خاطرنشان کرد؛ تلاش برای بازگشت سالم وسعادتمندانه به کانون خانواده از طریق مشارکت در برنامه های فرهنگی، اشتغال و حرفه آموزی ضروری و عاملی موثر بر کاهش تکرار وقوع جرم است.

گفتنی است در پایان رهنمودهای لازم در جهت اجرای بهتر فرآیندهای اصلاحی و تربیتی را ارائه نمود .

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha