مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان ایلام معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان ایلام با حضور مدیرکل زندان‌های استان، رییس زندان مرکزی و جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، احمد علی زاده به عنوان مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان ایلام معارفه شد و از زحمات چندساله عبداله فرهادی فر تجلیل شد.

احسانی مدیرکل زندان های استان ایلام ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید انجمن حمایت از زندانیان و قدردانی از تلاش های بی وقفه فرهادی فر در راستای کمک به خانواده های زندانیان نیازمند، گفت: با عنایت و سفارشات مؤکد دین مبین اسلام در خصوص نقش انسان در کمک به دیگران و دستگیری از نیازمندان، ضرورت کمک به خانواده های زندانیان مشخص می شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان ایلام معارفه شد

وی افزود: آنان که سرپرست و نان آور خانواده شان قادر به تأمین نیازهای مادی و معنویشان نبوده و در تنگنا و مضیقه قراردارند با حمایت از این خانواده ها علاوه بر آنکه از دستورات مکتب حیات بخش اسلام پیروی شده و اجر دنیا و آخرت را برای خود تضمین می کنیم، موجب کاهش بسیاری از مشکلات جامعه و آسیب های اجتماعی در این زمینه خواهیم بود.

احسانی تصریح کرد: یکی از مهم ترین آسیب های اجتماعی که می تواند تمام ابعاد زندگی افراد را تحت تأثیر قرار دهد عدم توجه به خانواده های بزهکارانی است که در زندان بسر می برند و مسئولین انجمن حمایت می بایست با شناسایی و کمک به آنان در کاهش آسیب ها و توانمندسازی خانواده های زندانیان نقش مثبت ایفا کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha