ویزیت و غربالگری رایگان زندانیان توسط پزشکان متخصص

در دومین روز از هفته سلامت و با شعار روز " دسترسی عادلانه به سلامت" رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به همراه معاونین و تعدادی از پزشکان متخصص با حضور در زندان مرکزی اراک و اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی استان  خدمات پزشکی رایگان به مددجویان ارائه نمودند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی ، در دومین روز از هفته سلامت و با شعار روز " دسترسی عادلانه به سلامت" دکتر علیرضا امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به همراه معاونین خود و تعدادی از پزشکان متخصص با حضور در زندان مرکزی اراک و اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی استان زندانیان را ویزیت و خدمات درمانی رایگان ارائه نمودند .

مدیر کل زندانهای استان مرکزی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه حفظ و ارتقاء سطح بهداشت و سلامت زندانیان به صورت ویژه از سوی سازمان زندانها پیگیری و از برنامه اصلی این سازمان می باشد ، اظهار کرد؛ طی برنامه ریزی صورت گرفته و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ، مجموعه‌ای از پزشکان متخصص ، مجرب و حاذق در رشته های مختلف پزشکی با حضور در زندان مرکزی اراک و اردوگاه استان به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی رایگان به زندانیان پرداختند.

علی اسلام خواه در ادامه ضمن تشکر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی و کادر پزشکی همراه به دلیل اهتمام ویژه و مشارکت فعال در این طرح اظهار کرد: خوشبختانه با حضور این گروه از پزشکان متخصص کلیه زندانیانی که نیاز به معالجه و درمان داشتند مورد معاینه قرار گرفته و اقدامات درمانی صورت گرفت .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی نیز پس از بازدید از قسمتهای مختلف زندان با اعلام رضایت از خدمات ارائه شده گفت ؛ کلیه پروتکل های درمانی و بهداشتی و مواردی که برای سلامت زندانیان ضرورت دارد در حد بسیار عالی رعایت شده و از مدیرکل زندانهای و همه کسانی که با این اقدامات در وضعیت کنونی کمک برزگی به نظام سلامت در استان می نمایند تشکر و قدردانی می گردد .

گفتنی است در پایان دکتر مجتبی دهقانی رئیس اداره بهداشت و درمان اداره کل زندانهای استان مرکزی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان را ارائه داد .

انتهای

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha