گرامیداشت روز روانشناس با حضور فعالان این حوزه در زندان‌های استان کرمانشاه

به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس جلسه تعامل با کارکنان روانشناس در زندان ها با حضور مدیرکل زندان های استان کرمانشاه و معاونین مربوطه برگزار شد، که به پاس زحمات خالصالنه کارکنان روانشناس در زندان ها با اهدای لوح سپاس قدردانی به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس جلسه تعامل با کارکنان روانشناس در زندان ها با حضور مدیر کل زندان های استان کرمانشاه، معاون اصلاح و تربیت و رئیس بهداشت و درمان استان در محل سالن جلسات اداره کل زندان ها برگزار شد.

حمیدرضا پوریانی مدیر کل زندان ها اظهار کرد: سلامت جامعه در گرو سلامت روان است که این رسالت مهم به دوش روانشناسان می باشد، ازین رو همکاران روانشناس که در زندان ها مشغول به خدمت هستند در حساس ترین موقعیت قرار دارند زیرا با شناسایی، کنترل و درمان به موقع مشکلات روانی فرد آسیب دیده، موجب جلوگیری و کاهش رفتارهای پُرخطر خواهد شد، ضمن اینکه باید در همه ی بخش های زندان با دید روانشناسی برخورد کرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

همچنین پوریانی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین راه های اثر بخش در بهبود سلامت روان، استفاده از روش درمان توحیدی است.

در این جلسه تعدادی از روانشناسان با بیان تلاش های صورت گرفته و ارتقای سلامت روان در زندان ها، مشکلات و نیازمندی ها خود در این حوزه را نیز مطرح کردند، در پایان به پاس زحمات خالصانه کارکنان روانشناس در زندان ها با اهدای لوح سپاس قدردانی به عمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha