رصد و بازدید زندان‌های سنندج در یک روز تعطیل

در روز جمعه، مدیرکل زندان های کردستان به همراه چندتن دیگر از مسئولین ستادی به مدت ۴ ساعت، از زندان مرکزی سنندج و کانون اصلاح و تربیت بازدید نموده و ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان و مددجویان زندان، مشکلات و در خواست های زندانیان را از نزدیک شنیده و دستور رفع آنان را صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کردستان، مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای استان کردستان به همراه چندتن دیگر از مسئولین ستادی در بازدید سرزده در یک روز تعطیل از زندان مرکزی سنندج و کانون اصلاح و تربیت ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان و مددجویان زندان، در محیطی کاملا صمیمی به ملاقات و گفتگو با مددجویان زندان پرداخت.

رصد و بازدید زندان‌های سنندج در یک روز تعطیل

وی آخرین وضعیت زندانیان زندان مرکزی و کانون اصلاح و تربیت را در حوزه‌های مختلف بهداشتی، آموزشی و رفاهی از نزدیک موردبررسی قرار داد و ازحسن انجام وظیفه همکاران در حیطه‌های شغلی خصوصا در ایام تعطیلات امسال تشکر کرد. محمدی در ادامه از قسمت های مختلف زندان اعم از ندامتگاه‌ها، واحدهای فرهنگی، قرنطینه، اندرزگاه‌ها، اجرای احکام و… به تفصیل بازدید و به بررسی شرایط موجود پرداخت.

رصد و بازدید زندان‌های سنندج در یک روز تعطیل

در پایان این بازدید مدیرکل زندان های استان درد دل مددجویان را با دقت و حوصله شنید و نسبت به مرتفع نمودن درخواست های آنان قول مساعد داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha