بازدید دادستان و فرماندار شهرستان چرام از زندان دهدشت

در راستای رسیدگی به وضعیت زندان و زندانیان و مشکلات اعتباری ، توفیقیان فرماندار و آذریتون دادستان شهرستان چرام به همراه سخنگو رئیس زندان، از زندان دهدشت بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، سخنگو رئیس زندان ضمن تشریح وضعیت زندان و مشکلات اعتباری و عمرانی و همچنین فضای زندان وجرائم و تعداد زندانیان شهرستان چرام خواستار توجه و مساعدت مسؤلین این شهرستان شد.

حجت الاسلام آذریتون دادستان شهرستان چرام در این دیدار عنوان داشت: امنیت و آرامش شهرستان از اولویتهای اصلی مجموعه قضایی است هر چند به طور مستمر نسبت به وضعیت زندانیان حوزه خود و مرتفع نمودن مطالبات قانونی آنان اهتمام جدی داریم.

سید عبدالرحمن توفیقاین فرماندار چرام نیز در این بازدید گفت: از اینکه تعدادی از افراد چامعه در حبس هستند ناراحت و متأثر هستیم ولی در راستای امنیت جامعه دستگاه قضا وفق قانون ضرورت بر این امر دارد.

وی عنوان داشت: ما مکلفیم که پیگیر مشکلات زندانیان حوزه کاری خود باشیم در این راستان تلاش خواهیم نمود آنچه که در توان داریم و قانون اجازه می دهد از اعتبارات خود برای کمک به زندان هزینه نمائیم.

انتهای خبر/

بازدید دادستان و فرماندار شهرستان چرام از زندان دهدشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha