همه دستگاه های استان باید در برگزاری مسابقات ورزشی زندانیان کشور همکاری کنند

جلسه تعامل و هماهنگی در خصوص برگزاری مسابقات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی زندانیان کشور به میزبانی استان کرمانشاه در محل دادگستری کل استان با حضور رئیس کل دادگستری، مدیر کل زندان ها، مسئولین و نمایندگان دستگاه های استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، جلسه تعامل و هماهنگی در خصوص برگزاری مسابقات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی زندانیان کشور به میزبانی استان کرمانشاه در محل دادگستری کل استان با حضور رئیس کل دادگستری، مدیرکل زندان ها، مسئولین و نمایندگان دستگاه های استان برگزار شد.

حمیدرضا پوریانی مدیرکل اداره زندان ها در این جلسه با توضیح اقدامات انجام شده و نیازمندی های برگزاری این مسابقه با توجه به تعداد شرکت کنندگان و سطح برگزاری و اهمیت موضوع، تعامل و کمک تمامی دستگاه ها در حوزه های مربوطه را لازم دانست.

همچنین پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری با تأکید بر اهمیت هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات، همکاری دستگاه ها در این رویداد کشوری ضروری و لازم الاجرا خواند.

که در پایان مسئولین و نمایندگان دستگاه های حاضر در جلسه آمادگی خود را با توجه به ظریفت های موجود اعلام کردند، و مقرر شد در جلسه بعد اقدامات لازم دستگاه ها در قالب مصوبات اعلام شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha