توزیع 400 بسته معیشتی بین خانواده‌های زندانیان کهگیلویه‌وبویراحمد

با مشارکت بسیج سازندگی سپاه فتح استان و با پیگیری گروه جهادی شهید لاجو.ردی زندان های استان تعداد 400 بسته معیشتی در بین خانواده‌های زندانیان نیازمند زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اهداء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، به مناسبت عید سعید فطر آیین توزیع 400 بسته غذایی با حضور رئیس کل دادگستری استان و مدیرکل زندان‌ها و گروه جهادی شهید لاجوردی وبرخی از مسؤلین ذیربط برگزار شد.
بیژنی مدیر کل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد در این آئین ضمن تقدیر از سپاه فتح استان در کمک به خانواده‌های نیازمند زندانی گفت: خانواده‌های زندانی که سرپرست آنان در زندان بسر می‌برند اگر حمایت مادی و معنوی نگردند در چرخه جرم و بزهکاری قرار می‌گیرند، چه بسا کمکهای این چنینی و اهداء بسته‌های معیشتی می‌تواند تا حدودی رهگشای مشکلات مادی آنان باشد.
وی با تقدیر از فرماندهی سپاه فتح استان افزود: این تعداد بسته معیشتی با مشارکت بسیج سازندگی و با پیگیری گروه جهادی شهید لاجوردی به مناسبت عید سعید فطر، تحویل انجمن‌های حمایت زندانیان برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند و معسر زندانی در استان شد.

انتهای خبر/

توزیع 400 بسته معیشتی بین خانواده‌های زندانیان کهگیلویه بویراحمد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha