محفل قرآن مددجویان با حضور رئیس‌کل دادگستری در زندان یاسوج

محفل انس با قرآن کریم با نوای دلنشین قراء و حافظان برجسته قرآنی در زندان مرکزی یاسوج با حضور مسؤلین ارشد قضایی استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، همزمان با ایام پایانی ماه مبارک رمضان نوای دلنشین کلام وحی در قالب محفل انس با قرآن کریم با حضور قراء برجسته و حافظان قرآنی با حضور رئیس کل دادگستری، مدیر کل زندان ها، اعضاء شورای قضایی، کانون بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان در سالن فرهنگی زندان مرکزی یاسوج برگزار شد.
دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه این محفل با بیان اینکه یکی از اهداف زندانی شدن افراد تنبیه و اصلاح آنان و بازگشت آبرومندانه به جامعه است عنوان داشت: برنامه ها و محافل قرآنی میتواند بهترین روش و طریق سعادت در راه بازاجتماعی شدن محبوسین در بند باشد.

وی گفت: خدای را شاکریم که در زندان های استان نوای دلنشین و کلاسهای قرآنی با حضور مشتاقانه زندانیان توسعه و گسترش یافته که قطعاً تأثیر بسزایی در الگو پذیری آنان دارد.

بنا بر این گزارش، این مراسم باشکوه که با شرکت جمع کثیری از مددجویان زندان مرکزی در فضایی معنوی برگزار شد، استاد مسیح پوراز قاریان برجسته و حجت الاسلام علیمی از حفاظ قرآن با نوای دلنشین خود این محفل را نورانی نمود.

انتهای خبر/

محفل نورانی قرآن با حضور رئیس کل دادگستری در زندان یاسوج

محفل نورانی قرآن با حضور رئیس کل دادگستری در زندان یاسوج

محفل نورانی قرآن با حضور رئیس کل دادگستری در زندان یاسوج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha