164 زندانی جرائم غیرعمد در مازندران نیازمند حمایت خیّرین هستند

استادی مدیرکل زندان های مازندران گفت: برای آزادی 164 زندانی نیازمند مالی و جرایم غیرعمد در استان ۴۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های مازندران، علی استادی مدیرکل زندان های مازندران در جلسه ستاد دیه استان با بیان اینکه، برای آزادی ۱۶۴ زندانی جرائم غیرعمد مشمول کمک ستاد دیه استان ۴۶ میلیارد تومان نیاز است گفت: در جشن گلریزان امروز خیران استان حدود ۲۰ میلیارد تومان از این مبلغ را متقبل شدند.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نیز در این جلسه با بیان اینکه خیران باید شفاف و روشن بدانند که کمک‌های صورت گرفته برای آزادی چند نفر هزینه شده است یادآور شد: نجات یک زندانی به معنی نجات یک خانواده است و خوشبختانه اقدامات ستاد دیه ارزشمند و خداپسندانه است.

وی با اظهار اینکه نباید اجازه داد افراد نیازمند جرایم غیر مالی به دلیل مسائل مالی زندانی شوند، افزود: ارتباط تنگاتنگ بین ستاد دیه و فرمانداران شهرستان‌ها برگزار شود تا جلوی فروپاشی خانواده‌ها به خاطر بدهی نفرات گرفته شود.

استاندار مازندران گفت با آزادی یک زندانی خانواده‌های زیادی خوشحال و خرسند می‌شوند و باید این فرهنگ خیر و پسندیده را ترویج دهیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha