۲۰۰ خانواده زندانی میهمان ضیافت اداره کل زندان‌های همدان

ضیافت افطاری اداره کل زندان‌ها با حضور ۲۰۰ خانواده زندانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، در ضیافت افطاری که به رسم این سنت حسنه در روزهای پایانی ماه میهمانی خدا توسط مجموعه اداره کل زندان های همدان برگزار شد بیش از 200 خانواده زندانی در فضایی صمیمانه ضمن صرف شام، با مدیرکل و جمعی از مسئولان ستادی زندان های استان دیدار کردند.

در این مراسم که توسط اداره کل زندان‌های همدان در رستورانی در منطقه گردشگری گنجنامه برگزار شد ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان به همراه جمعی از مسئولان ستادی اداره کل زندان‌ها در فضایی صمیمانه در کنار خانواده های زندانیان روزه خود را افطار کردند.

ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های استان همدان در این باره گفت: برگزاری چنین مراسماتی می تواند باعث ایجاد روحیه نشاط در خانواده زندانیان شود و احساس طرد شدگی و انزوا در فرد زندانی را کاهش می دهد.
مدیرکل زندان های همدان افزود: بازگشت فرد به سطح جامعه و پیوند سالم با فضای عمومی و همچنین تغییر نگرش در سبک زندگی از اهدافی است که با برگزاری چنین برنامه هایی می توان به تحقق آن امیدوار بود.

میهمان ویژه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و امام جمعه موقت شهر همدان بود که به سخنرانی کوتاهی در باب فضایل ماه مبارک رمضان بسنده کرد و در ادامه با برگزاری یک مسابقه فرهنگی، به دو نفر از شرکت کنندگان که پاسخ درستی به سوال مطرح شده ارائه کردند جوایز ارزشمندی به رسم یادبود از طرف مدیرکل زندان‌های استان اهداء کرد.

در پایان این مراسم که در فضایی صمیمانه و در مکانی زیبا در منطقه گردشگری گنجنامه برگزار شد پس از پذیرایی و صرف شام، ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان به پرسش‌ها و ابهامات قضایی برخی از زندانیان و خانواده‌های آنها پاسخ داد و مستمع مشکلات و درخواست‌های آنها شد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha