نشست پرسش و پاسخ کارکنان در زندان یاسوج

به منظور ارتقاء برنامه های نظام زندانبانی و تشریح اولویتهای سازمانی و همچنین بررسی مشکلات و موانع موجود جلسه پرسش و پاسخ کارکنان با مدیر کل زندان‎های کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‎های استان کهگیلویه وبویراحمد، جلسه پرسش و پاسخ کارکنان زندان مرکزی یاسوج ، کانون اصلاح و تربیت و اندرزگاه زنان با حضور مدیر کل زندان‎ها، معاون سلامت، معاون اداری و مالی و مسؤلین حفاظت و بازرسی و دیگر مسؤلین ستادی و زندان‎ها در سالن اجتماعات زندان مرکزی برگزار شد.

منصور بیژنی مدیر کل زندان‎های استان در این جلسه بر لزوم استفاده از فرصت خدمت و کار در زندان تأکید و عنوان داشت: کار در زندان را بهترین فرصت و غنیمت خدمت شماریم و ضمن افتخار به کار خود در حوزه های مختلف کاری نسبت به ارائه خدمات به زندانیان و خانواده های آنان اهتمام جدی داشته باشیم.

این مقام مسؤل با بیان قسمتهایی از اولویتهای پنج گانه و سخنان ریاست سازمان بیان داشت: اشرافیت بر کار و امور محوله از وظایف ذاتی ماست و همه ‎ی ما وظیفه داریم تا ضمن اجراء برنامه ها و فعالیتهای تکلیفی اولویتهای ابلاغی در سال 1402 را سرلوحه قرار داده و نسبت به برنامه ریزی مدون و اصولی در این راه اهتمام جدی داشته باشیم.

در ادامه کارکنان در فضایی آرام سؤالات، درخواستها و مطالبات خود را بیان داشته که مدیر کل زندان ها پاسخگوی آنان شد.

شایان ذکر آنکه پیش از سخنان مدیر کل زندان ها افشین نارکی رئیس زندان مرکزی به تشریح گزارشی از عملکرد زندان در سال گذشته پرداخت.

انتهای خبر/

نشست پرسش و پاسخ کارکنان در زندان یاسوج

نشست پرسش و پاسخ کارکنان در زندان یاسوج

نشست پرسش و پاسخ کارکنان در زندان یاسوج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha